{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

legekammerater søges i odense! {{forumTopicSubject}}

vi er lige flyttet til odense sø (ikke langt fra rosengårdscentret) og mangler nogen legekammerater i eller omkring odense sø, vores dejlige dreng er snart 8 mdr.
Der hvor vi boede før havde vi masser af legekammerater, men nu er det ved at være en månede siden vi er flyttet og selv om mig og min kæreste arbejder forskudt så han sjællent er alene hjemme og vi tager ham med alle steder vi kan, virker han som om han er lidt 'ensom'
Det er helt ok hvis vi feks fandt nogen i odense c, da der ikke er længere end vi kan gå, og han er en stor dreng så han har godt af en masse masse motion smiley
Jeg søger også infomation om der findes nogen hundeskov eller lig i mit ny område?
Med venlig hilsen Sanne og Noah.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  legekammerater søges i odense!
  • #1   27. jul 2009 går der nogen busser ud til jer, fyn busser, for han kan sagtens køre bus, det skal nok bare ikke være for langt smiley
    i er self også velkommende hjemme hos os, men hvis de skal buldre lidt er vores have nok lidt for lille..

• #2   27. jul 2009 Der går forskellige rutebiler ud af Middelfartvej, men må indrømme, at jeg overhovedet ikke er opdateret i dem - jeg er jo den lykkelige ejer af en stor minibus med plads til både børn og hund smiley Vores have er stor, og King nyder at lege i den, men et grønt område med få mennesker i nærheden af jer kunne da også være et rigtig godt bud. Så er begge hunde da på neutral grund, men jeg har faktisk ikke rigtig prøvet at møde "hundevenner" til King på den måde her, så man må vel prøve sig frem, til man finder den bedste løsning - måske er 1. møde på neutral grund også lidt rar for de hundeejere, som nu engang er nødt til at følge med smiley

• #3   27. jul 2009 Hej med dig..

Vi er altid friske på at lege vi bor godt nok i ferritslev, men det ligger med bil 15 min fra jer af bare lige ud af ørbækvej..

Her hvor jeg bor har vi en grund på 2000 kvm en eng ved siden af på 12000 kvm og en sønderskoven på den anden side af vejen.. Så der er rig mulighed og plads til at lege..

Derrudover går der en fynbus direkte herude..

Men hvis du er interesseret kan du jo kigge mine bassers profil og skriv hvis du er frisk på at lege..

Hilsen Camilla

• #4   27. jul 2009 Vi bor også nær Rosengårdscentret, vi er klar hvis det er. Der er fodboldbanen ved rosengårdsskolen hvor de kan lege, bare sig til så er Tulle frisk ;o)

• #5   28. jul 2009 hey charlotte.
    ja neutral grund er nok det bedste og uden snor tror jeg også vil gøre bedst lykke... jah så heldig er jeg jo ikke så vi må med bussen hvis det er, men det har han prøvet før så det går nok. smiley

• #6   28. jul 2009 hey Camilla. Det kunne jeg nok godt finde på smiley Kender godt ferritslev, er selv helt oprindeligt fra Herrested... smiley Det lyder som om der er godt med plads og noah tager ikke skade af en tur med bussen. Har du lyst til at finde ud af noget i løbet af ugen??

• #7   28. jul 2009 Hey Sine.. Helt sikkert! jeg arbejder aften for tiden, så er der en formiddag du har tid?

• #8   28. jul 2009 Jeg arbejder pt i kolding så jeg kommer sent hjem hver dag, men søndag har jeg fri, hvis du også kan der?
    Tulle er lige kommet i løbetid (typisk), det startede sådan rigtigt i går, tror det bliver et problem?

• #9   28. jul 2009 Jeg har også fri onsdag og torsdag formiddag, men ved selvfølgelig ikke, hvor mange hunde, der skal sættes sammen ad gangen... men vi er friske smiley

• #10   28. jul 2009 Dem der har lyst og tid skal da være velkomne :o)
    Jeg kan mødes om aftenen pt., ellers søndag formiddag.

• #11   28. jul 2009 Jeg er også frisk på at mødes med flere hunde, men jeg ved ikke helt når din er i løbetid om der kan blive et problem..

Var der en der nævnte en hundeskov ved havnen?
    eller er der et andet sted hvor vi kan mødes hvor hundene kan være fri?

• #12   28. jul 2009 Det lyder da til, at der er flere mulige steder...
    Camilla R nævner gode områder i ferritslev og hundeskove, Sine H nævner fodboldbanen ved rosengårdsskolen.
    Desuden ligger der en del grønne områder på modsatte side af Ørbækvej ved Rosengårdscentret, men om det er gode "rende-løs" steder, ved jeg ikke.
    Der er vist også et ret stort grønt område ved Syddansk Universitet, også i nærheden af Rosengårdscentret... men det var da nogle bud på områder...
    Jeg kan som sagt onsdag og torsdag formiddag, så hvis der er andre der kan der, så ville vi da blive glade - jeg kan ikke om aftenen smiley og heller ikke på søndag - der er vi taget til Paris med vores 3 sammenbragte sønner smiley

• #13   28. jul 2009 Jeg kan begge dage, og vi vil meget gerne lege.. Så det er bare at sige en dag, hvor og tidspunkt..:O)
    Så kan vi jo melde os til og se hvor mange der melder tilbage og mødes ud fra det..:O)

• #14   28. jul 2009 Ifølge DMI's vejrudsigt for byvejret i Odense, så kommer det til at regne hele dagen på torsdag - men der skulle blive tørvejr i morgen - er der nogen, der har mod på i morgen...? - Jeg kan imellem 9.30 - 14.30, og jeg er med på et hvilket som helst sted. Hvis nu dem der kan i morgen giver lyd fra sig, så kan vi måske bestemme stedet ud fra det?

• #15   28. jul 2009 jeg kan godt i morgen...:O)

• #16   28. jul 2009 Det lyder da godt smiley
    Hvis der er så stort et område i nærheden af dig, skal jeg så ikke køre til Ferritslev? Vi kan jo evt. se, om der er andre, som kommer på i morgen. Men ellers er vi friske smiley Hvor mange har du med - begge 2?

• #17   28. jul 2009 jo det er helt fint med mig, i kan jo bare komme her hvis det er og så kan vi gå derover..
    Ja begge er meget legesyge, men det kommer an på hvad du syntes..:O)
    Hvad tid skal vi sige?

• #18   28. jul 2009 For mig er det helt fint med begge hunde - King er stadig et rigtigt "legebarn", så 2 hunde vil kun være dobbelt så godt som 1 smiley
    Kunne kl. 11 være et bud? (ser først dit svar i morgen)...
    Men jeg ringer eller skriver en sms til dig i morgen...

• #19   29. jul 2009 hey Sine... vi kunne nok godt finde ud af noget søndag formiddag, da jeg skal arbejde aften...

• #20   25. aug 2009 Dia, Oskar & Chantell:
    Tulle og jeg vil også gerne være med igen :o)

• #21   29. aug 2009 King er også med på en gang leg, hvis der er interesse for noget smiley

• #22   29. aug 2009 Dejligt smiley
    Håber, at vi kan finde ud af noget. Jeg har lige en måneds tid hjemme, måske der er nogen, der også har lidt tid om formiddagen?
    Men kom endelig med et bud på noget smiley

Kommentér på:
legekammerater søges i odense!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce