{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Starte hvalp op på barf... {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige kloge hoveder smiley

Vil lige hører om en ting... smiley

Når man får en hvalp hjem, på 8 uger, som får alm. hvalpefoder nu, men gerne sku køres over på Barf, hurtigst muligt....

hvordan strarter man? For man skal jo ikke faste en lille vaps, jo....

Og så bare starte op på kallun, stille og roligt..?

Mvh Lea...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starte hvalp op på barf...
  • #1   25. jul 2009 En af mine hvalpe - Avalloc, som også er her på HG - skulle på BARF når han rejste hjemmefra. Derfor sørgede jeg for at han så småt startede op her fra mig alllerede et par uger inden han flyttede hjemmefra. Han har intet bøvl haft med at få barf hos hans nye ejer..
    Jeg synes du skulle snakke med opdrætteren om det, så de kan forberede hvalpe på foderskiftet hjemmefra. Evt. køre ud med lidt barf-mad hvis opdrætteren ikke ved noget om det.
    Og så ellers gøre som andre har anbefalet, få lavet en foderplan, så du er sikker på at din hvalp for alt det den skal have i sin opvækst.

• #2   26. jul 2009 Jeg fik min hvalp hjem for 2,5 uger siden - 8 uge gammel. Hun er blevet barfet hos mig fra den første dag. Hun er startet op på en uge med kallun og derefter er vi stille og roligt gået igang med en god variation af kylling, oksekød, fisk, ben samt olie og vitamintilskud. Hun ELSKER sin mad. Hendes "output" har været perfekt fra første dag. Jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet med hende. Hun spiser både frossent og optøet mad.
    MEN hvis du ikke har prøvet at barfe før, så sørg for at få en god vejledning hos din nærmeste barf-forhandler. Få f.eks. lavet en kostplan for en måned ad gangen. Det er alfa og omega at komme rigtigt igang, så hvalpen får alt, hvad den skal have.
    God fornøjelse.

Kommentér på:
Starte hvalp op på barf...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce