{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

hvilket kamera {{forumTopicSubject}}

undskyld der er sikkert oprettet rigtig mange tråde lignende min, men nu opretter jeg altså også lige for at få den nyeste update.. vi vil gerne have os et ordenligt kamera og ikke bare et af de der små digital kameraer, men et med en ordenlig linse osv. dog er der ingen af os der har arbejdet med det før og vi gider ikke skulle til at sætte os ind i alt for meget.. det skal være forholsvis let at finde rundt i, men samtidig tage knaldgode billeder og især gode billeder af f.eks. hunde/ andre ting i bevægelse...
Nogen der har nogle forslag?? Eller noget i synes vi virkelig skal holde os fra fordi det er noget lort eller fordi det er alt for kompliceret??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket kamera
  • #2   17. jul 2009 vi vil gerne sætte os ind i det, bare til en vis grad.. det skal ikk være alt for forvirrende.. vi skal kunne tænde det og tage et billede uden alt alt for mange indstillinger inden.. godt klar over at vi ikke helt kan undgå at sætte os lidt ind i det..

  • #3   18. jul 2009 Jeg kan godt anbefale Cannon EOS 500D.. Dog er det lidt dyrt kan ikke helt huske hvad det koster..? Men jeg synes det er super nemt at bruge smiley

  • #4   18. jul 2009 TUSINDE tak for jeres bud.. jeg kigger på det med det samme og ser om det er noget jeg kan bruge... mange mange tak.. det er super sødt af jer...:o)
    Glæder mig til at ku ta nogle ordenlige billeder:o)


  • #5   19. jul 2009 men det link til eos 500d siger godt 6000 kr ellers virker det som et super kamera vi gerne kunne bruge smiley vi kigger lidt på et eos 450d (det er lidt billiger) om det kan gå eller det er værd at smide de ekstra penge i til et eos 500d smiley og hvad er must af udstyr at købe til smiley

Kommentér på:
hvilket kamera

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce