{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning i tyskland
  • #1   16. jul 2009 ..............

• #2   16. jul 2009 ?????????????????????

• #3   16. jul 2009 det er også rigtigt det er nemmer at få kåret en hund i tyskland end i danmark.... ved ikke hvad det koster....

• #4   17. jul 2009 Der er vist forskellige årsager til det - ved ihvertfald, at det ikke er billigt og at alle avlere ikke er enige om den gode idé i det.

Ja, det er måske nemmere at få en hund kåret i Tyskland .. kender da en opdrætter, der fik sin hund kåret på trods af, at den er 67 cm.

Mere ved jeg desværre ikke om emnet.

• #5   17. jul 2009 for os handlede det ikke om det var nemmere ..vi var meget nye i scaeferverdnen og fik en hund der blev placeret godt på udstilling..så hvis han skulle ha sine prøver inden han blev brugshan var vi nød til at sende ham til tyskland...men for os har det været en posetiv oplevelse..

• #6   17. jul 2009 Jeg har sendt en lovende unghund (han) afsted til Tyskland (Bad Hertsfelt) det var i 1982.
    Hunden fik sine prøver Schh I, II, III, - FH - inden for et år.
    Prisen jeg betalte for et års ophold, ca. 20,000 DM. ca. 80,000 kr.
    Man indgår en kontrakt aftale, og så er det op til træneren at få det bedste ud af hunden.
    Hunden lærer de tyske kommandoer.

• #7   17. jul 2009 Tror der er mange forskellige årsager til man vælger at sende til Tyskland, manglede tid, evner(måske også hundens), at den så også kan bruges til avl i tyskland(især hanner), han set mange hunde der har været i tyskland og det er bestemt ikke lige positivt alt sammen.
    Prisen svinger nok lidt ,men ved det kan lade sig gøre for 15-20.000, men man kan nu også få uddannet sin hund her hjemme for samme pris eller mindre ;o)

Er bestem ikke tilhænger at at senden hunde til tyskland, stod jeg og at en eller anden grund og skulle ha nogle til at lægge prøver på en af mine ville jeg klart lade den blive her i landet

• #8   17. jul 2009 og tror nu også det mest er højavls linjer der bliver sendt afsted, men der er da også brugskenneler der sender afsted dog ikke nær så mange :o)

• #9   17. jul 2009 Hvem uddanner hunde herhjemme????

• #10   17. jul 2009 Det er der en del der gør, vender tilbage senere og sender dig en PBved med et par af dem om man skal kende nogle som kender for at få sin hund ind. Tjekker lige op på et par af dem

Kommentér på:
træning i tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce