{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Mine hunde er i totterne på hinanden {{forumTopicSubject}}

Hej!

Som overskriften lyder så kan Berta "Amstaff 1 år" og Spot bl 7mdr" bare ikke enes det skyldes at Berta lige har været i løbetid men har hele perioden været på ferie hos min svigermor nu er hun hjemme igen og de er konstant i totterne på hinanden holder det op igen når der er gået lidt tid eller er de bare for tætte aldermessigt?
Det er ikke voldsomme kampe de tager hen Berta skal konstandt markere fordi spot bare bliver ved og ved og ved.
De kan bægge med alle andre hunde.
Undskyld det blev lidt langt men håber i er lidt kloger end mig, da det virkelig er et problem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine hunde er i totterne på hinanden
  • #1   13. jul 2009 Jeg tænker lidt at når Berta er den ældste og hun har været væk skal hun lige fortælle Spot at det altså stadig er hende der bestemmer i hjemmet selv om hun har været væk

• #2   13. jul 2009 Ja jeg håber det også bare det er det og planen er at få en af dem neutraliceret men synes de bggge er for unge endnu og mente det kunne gå indtil de blev gamle nok hvis hun var væk i perioden

• #3   13. jul 2009 åhh jeg har også to hunde der har hukommelses tab det er en lhasa apso på knap 2 år en pige og en chihuahua pige på 19 mdr de har med at når den ene har været i haven eller vi har været hjemmefra så knorre de af hinanden og de har nogen magtkampe indbyrdes men de bider ikke hinanden til blod de snærre bare efter hinanden sådan har det været siden vi fik vores ene chihuahua i april men tror det er magt kamp om hvem der skal bestemme det blev faktisk meget værre da jeg endnu fik en stærk tæve ind der bestemt ikke ville give magten fra sig og hende måtte jeg desværre opgive og sende hende tilbage men hun bed også så det bløde på de andre men mine kan bare ikke lege sammen eller ligge tæt sammen men kan godt være i rum sammen bare de ikke skal forholde sig til hinanden nu har vi også 6 hunde så det er ikke noget problem for de er pot og pande med de andre begge to og får det sociale den vej igennem samt leg pluds at vi ikke gør forskel på dem men det kan ski være belastnede men tror hos dig har det nok noget at gøre med at hun har været væk og skal genvinde sin plads samt hun er ved at blive voksen og tæverne er dem der styre flokken kh sanne

Kommentér på:
Mine hunde er i totterne på hinanden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce