Her er jeg så :) {{forumTopicSubject}}
hej
jeg er netop blevet medlem af gruppen og vil i den forbindelse gerne præsenterer mig selv
Jeg hedder Lonni og er 19 år. Jeg har arbejdet med hund siden jeg var 10-11 år, og har i alt haft 3 hunde, hvoraf jeg har de to endnu. (Den ene måtte aflives meget ung grundet sygdom).
Zaki som er min kleiner, er en rigtig vildbasse og ELSKER at lege tumleleg! han kan være lidt en bølle og har godt af at være sammen med hunde som kan sætte ham på plads. Han er endnu ikke så gammel.
Jeg håber at denne gruppe er med til at arrangerer nogle ture i hundeskove rundt omkring og at vi derved kan mødes og lade hundene hygge sig sammen
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 107
Jamen jeg "fifler" lidt med tanken om at arrangere lidt skov gåtur inden så længe og der vil også komme en melding når det er.. Og i de anledninger jeg nu er med til vil jeg have mit digital kamera med, og billederne vil blive lagt herind med tilhørende dato..
Du skal være mere end velkommen til bare at skrive til gruppen hvis du nu får den ide at gå en tur eller vil i hundeskov og vil have nogle af os andre med eller hint til hvor og hvornår i går henne til hverdag..
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 107
Det er en stor skam for det er god socialicering for hvalpe at komme sådan et sted og til folk der ikke er helt trygge ved at lade deres hund rende frit
Her er jeg så :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside