{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Er denne hvalp syg el.er jeg bare {{forumTopicSubject}}

Meget overfølsem.
Så "ham og hans søster i en annonce. og syntes at han så RET "skidt" ud, de kommer fra en Kennel, og der står på sælgers hjemmeside at alle hundene er PL-testet osv, men lige disse 2 er IKKE på listen over hvalpe til salg på hjemmesiden.
VILLE NOGEN AF JER TURDE KØBE DENNE DRENG ???
OM DEN SÅ HAVDE dkk TAVLE OG FORÆLDRENE VAR TJEKKEDE FOR ALT. Ups sorry for caps.

http://www.dba.dk/asp/vispopup/billedBrowser.asp?BilledType=1&BilledNr=1&Annonceid=61123638&Rubrikid=15410

I må gerne forklare hvad i mener , så jeg kan lære mest muligt om alt om racen.*Ss*

Dette er det RIGTIGE link for det VIRKER ;o))

Ta et kig.På forhånd tak, jeg vil jo gerne vide ALT om Racen så jo flere oplysninger jo bedre, og må vist hellere skrive at JEG ER IKKE VED AT KØBE ENDNU EN VUF.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne hvalp syg el.er jeg bare
  • #1   10. jul 2009 ville da godt turde købe den ud fra billederne, hvis jeg synes om den. men ville først tag een god snak med opdrætter smiley

  • #2   10. jul 2009 jegg kan godt se at de to første billeder ser han lidt betuttet ud men det kan jo også barevære kameratet der snyder syntes da de andre billeder ser han da lidt mere almindelig ud

    jeg syntes det ser ud til at han har underbid men det kan også være billedet snyder jeg ville nok køre der ud og kigge og se hvordan han er er han nysgerig virker glad ser sund ud i øjnene og pelsen tja og han har været vand til at bo indedøres så kunne jeg godt finde på at købe ham du skal bare søger for at få en købskontrakt hvor der står at hun giver garanti for pl underbid m.m. samt se direkte papir på at de også er testet for pl du har så altid 2 års reklametionsret derefter ville jeg køre ret hurtig til dyrlæge med ham og få dyrlægen til at tjekke ham

    hvilken kennel er det kan du sende en pb på det for der er selvfølgelig nogen kenneler der ikke burde ha lov at avle

    men jeg syntes hurtigt at man kan mærke om det er noget eller ej og måske lade være med at komme ham før du kommer hjem og får dig tænkt om så du ikke lave medlidenheds køb det skal du bare ikke gøre

    kh sanne


  • #3   10. jul 2009 Det er KUN hannen, på de 2 første billeder, de 2 næste er søsteren som jeg ikke har "problemer med,
    Jeg syntes bare at den ser ud til at ha det "skidt" med de øjne..


  • #4   10. jul 2009 Den HAR underbid, tror det er derfor prisen kun er 6000 hvor tæven på de sidste 2 pic`s koster 8000.
    Jeg er som sagt IKKE ved at købe hund, syntes som sagt bare at den så skidt ud pga.øjnene.


  • #5   10. jul 2009 Jeg tror den er merlefarvet derfor de "sjove" øjne

  • #6   10. jul 2009 Lone. Merle el.ej, er de ikke LIDT for...hmm hvordan skal jeg udtrykke det..triste/syge, at se på jeg syntes nemligt ikke at de er så "åbne og friske" som man ville forvente fra en hvalp på 12 uger.

    Men som sagt så aner jeg det ikke, derfor jeg ville spøge jer KLOGE mennesker *Smiler MEGT sødt" for jeg mener at i er kloge/dygtige, da i jo ved en hulens masse, det er også derfor jeg "trækker" på jeres viden altid..


  • #7   10. jul 2009 LOOL. Linnea, jeg kan SLET ikke se at Saga`s øjne bare minder om denne hvalps.
    Jeg kan se på et af hendes billeder at hun ikke har de helt store "glugger" endnu, men syntes som sagt ikke at de ligner hannens spor.
    Måske er billederne bare dårlige, men syntes da også at det er lidt underligt at han ikke er blandt Kennelens hvalpe der er til salg på hjemmesiden, "trods underbidet" for det er jo selv samme kennel der sælgeer vapserne, men hun/han syntes måske heller ikke at de er "værd" at ha på den side sammen med de smukke hvalpe.
    Bare en strø-tanke *Ss*


  • #8   10. jul 2009 her lige sendt et andet link til dig med grimme hvalpe bare lidt andet race som minder om chi men har du ikke linken til kennel bare for at samligne knuzzer sanne

  • #9   10. jul 2009 det kommer jo meget and på hvad du vil bruge din hund til linnea for vil du udstille eller prøve at lave hvalpe er det jo meget lidt smart at ha en hund med forkerte øjne samt underbid det vil jo også være avligt desværre men er det til ren hygge er det jo fuldstændigt ligemeget om den ser forkert ud hvis det ikke betyder noget for den sundhed kh sanne

  • #10   10. jul 2009 jeg vil så ikke udtale før jeg ser den om den ser rask ud eller ej det kan jeg ikke bedømme ud fra billede af og heller ej kh sanne

  • #11   10. jul 2009 Chiki....Ikke hvalpe jeg ville være interesseret i...Jeg synes som dig de ser nedtrykte og lidt pjevset ud :o)

  • #12   10. jul 2009 Sorry, jeg er langsom til at svare, men er også igang i en anden tråd og jeg skriver bare SÅ langsomt.*SS*

    Men jeg er rigtigt glad for jeres input, for jeg tænker self.på om hvalpen er racetypisk, men også men denne netop om den ku være syg pga.de lidt "døde" øjne, som jeg syntes mangler livslyst/glæde, hvis jeg kan udtrykke det på den måde.
    for jeg vil som sagt gerne lære så meget som muligt om Chièrne og dette finder man jo ikke svar på andre steder..


  • #13   10. jul 2009 Jeg synes det kan være drøn svært at tage billeder af netop chihuahua hunde, de kan se enormt triste, bøvet, snørklet ud, på rigtig mange af billederne - så det kan jo også bare være det er en som ikke lige har gidet tage en masse billeder og tage de bedste osv, at det blot er billederne. Jeg synes ikke rigtig man kan bedømme om en hund er trist eller syg på et billede, der skal man opleve hunden i virkeligheden.

  • #14   10. jul 2009 Chiki.My star in the sky. Loved and missed.R.I.P.
    Har lige været inde på hjemmesiden og han hvalpen er der da. smiley


  • #16   10. jul 2009 lige præsis den kennel ville jeg ALDRIG købe så meget som en pakke søm af.

  • #17   10. jul 2009 Mette..kan du sende mig et link i en pb? :o)

  • #18   10. jul 2009 Nu skrev jeg ikke hvile tavle hundene fra den kennel havde, for det har jeg sle ikke set efter, det med DKK tavlen var bare et eksempel, jeg mente at uanset om den Så havde en DKK tavle og var PL fri osv.så ville jeg ikke købe en hvalp der så sådan ud.

    Men måske er jeg bare blevet overforsigtig pga. mine forrige oplevelser, hvor hvalpene har set sunde og raske ud, men bare langt fra var det.

    Karina, Det er som sagt fra en Kennel ,og når man sælger hvalpe så tar man da de bedste billeder og sætter dem i salgsannoncen, det har han/hun gjort med alle de andre hvalpe der er til salg derfra..
    .
    Havde det været en privat, så kunne jeg ha forståeet dig, men som sagt IKKE når deet er en Kennel. *Ss*

    Jeg vil lige selv se om jeg kan finde ham, for hverken han eller tæven kunne jeg finde INDEN jeg oprettede tråden, så er de der nu, ku jeg da godt forestille mig at en med tilknytning eller kendskab dertil måske læste med i tråden, men OK IGEN bare en strøtanke fra min undrende hjerne ;o))


  • #19   10. jul 2009 Jeg ville ikke røre afkom fra den kennel med en ildtang!

  • #20   10. jul 2009 Jo jeg så lige at der er merlehunde smiley

  • #21   10. jul 2009 Jeg har lige "fundet" de 2 hvalpe på hjemmesiden, og jeg syntes stadig ikke at den ser "godt=sund og rask ud, og søsteren syntes jeg nu heller ikke ser helt god ud, men det er åbenbart en smagssag.

    Jeg vil dog tilslutte mig Jer der IKKE vil røre de hvalpe med en ildtang, for i mine øjne så ligner de, de vildkatte der levede i vores baggårde da jeg var barn, nu er dette så "bare" hunde som sælges for 6000 og 8000 kr
    hvilket jeg mener er totalt uacceptabelt, men Ok eg skal jo heller ikke købe, men hvor har jeg ondt at dem som køber dem, hvis mine nakkehår har ret. Jeg håber det ikke..



  • #23   10. jul 2009 er der ingen der vil sende mig en pb med den kennel er ret nysgerig griner

  • #24   10. jul 2009 you got mail

  • #25   10. jul 2009 tusinde tak nu er jeg med, er det ikke de samme to der er under tilsalg på hendes side helt nederste på siden ?? kh sanne

  • #26   10. jul 2009 Ggg tog lige et lurer kig på tråden, man kan godt se at Vinci væltede min kaffe ud over tastaturet ;o)) dobbelt e`er og andre manglende bogstaver.. Det ku være at jeg sku prøve at trappe ned på mit sukkerforbrug når det havner i mit tastatur..hihi..

    Sanne, jo det er hannen først også tæven nederst, De 2 F-hunde de hedder jo begge noget med F ;o))

    Takker ALLE for hjælpen igen idag.

    I er bare SÅ søde til at hjælpe, jeg er snart så dygtig at jeg kan blive dommer på små shows med den viden jeg skraber til mig fra jer allesammen,
    Nåee ja ..OK..måske lidt mere end bare alm.overdrevet ;o))
    Natter til jer allesammen.


  • #27   31. aug 2009 http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?id=408657&r=3

    her er kennelen i meierne .


Kommentér på:
Er denne hvalp syg el.er jeg bare

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce