{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Katte til salg:-) {{forumTopicSubject}}

hej allesamen..
min veninde står og skal af med hendes katte (den ene har været min, men kunne ikke have ham mere).

der er en norsk skovkat, han med silvergen. han er creme/hvid, supersmuk og har en dejlig personlighed. jeg kunne ikke have ham mere, da han spiste min datters sutter og fældede for meget. han elsker at være udenfor, og sove indenfor. renlig. han er ikke fyldt et år endnu. der er fuld stamtavle på ham.
pris: 2000 kr

1 lille norsk skovkat han. snart klar til at flytte hjemmefra. gråstribet m hvide aftegninger. rigtig dejlig lille kat. han er allerede renlig:-) uden papirer
pris 2000 kr

1 huskat. 3 farvet.. fra 2007 og har lige haft sit første kuld. dejlig kælen dame. super mor for sine killinger. renlig. indekat. killinger bliver hentet snarest.
pris gratis

lægger billeder ind af dem her om lidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte til salg:-)
  • #1   2. jul 2009 Undskyld MEN - han FÆLDEDE for meget ? Oh really - det er en NORSK SKOVKAT - ikke en hårløs kat jo vel ! Jeg bliver altså SÅ harm over såen noget der !!!!!!!!!!

• #2   2. jul 2009 oprettede ikke den her tråd for at blive rakket ned.. hvis du vil vide det, fælder han en hel del mere end de andre skovkatte.. er jo ikk fordi jeg har anskaffet mig et dyr uden at vide noget om det!!!!

• #3   2. jul 2009 min com vil ikke oploade billeder lige nu, så blir nødt til at vente.

skriv en pb hvis i er intra

• #4   2. jul 2009 Nej ved jeg også derfor mit undskyld i starten ! Men bliver simpelthen så sindsyg sur over såen noget ! Min maincoon fælder også extremt ! Hvis man kommer til at træde ham på halen ligger halvdelen af den på gulvet ! Og det gør de racer bare !!!!!!! Man skal tænke sig om inden man anskaffer sig et dyr !

• #5   2. jul 2009 der blev tænkt grundigt i starten og snakket med diverse avlere, for at finde ud af hva det var jeg anskaffede mig.. Murphy (som han hedder) har meget meget tynde hår, der sidder i alt og da jeg har en datter på 20 mdr, er det ikk så fedt med hans hår over det hele, og når hun rører ved ham, har hun en halv kat siddende på hånden..

men det der gør at jeg solgte ham, var faktisk det med at han åd alle hendes sutter.. og prøvede alt for at få ham til at stoppe, men han endte med at springe op i hendes seng, da hun sov og stjal hendes sut.. det ville jeg ikk finde mig i..

for det med at han fældede gjorde jo ikk oget når han var ude stort set hele dagen.. han var jo ellers indekat, indtil jeg fandt ud af hvor meget han egentlig fældede.. det var rigtig hårdt for mig at komme af med ham, selv når det bare var til min veninde, som bor på den anden side af bygningen, så derfor blir det ekstra hårdt at han ska endnu længere væk..

• #6   2. jul 2009 han er creme silver blotched tabby....

• #7   2. jul 2009 .. and white..

farvekoden er nfo es 09 22

ja med åben stambog..

forældre er dk-buum cats adam og dk silverwoods ilena..
    morfar er silverwoods torpedo toulose

han er født d 4 aug 08

Kommentér på:
Katte til salg:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce