Gravhunde Gruppen

Gravhunde Gruppen

Medlemmer: 423
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springe?
  • #1   30. jun 2009 GLEMTE LIGE NOGET:
    Er det fordi at hunden er for "lang?"

• #2   30. jun 2009 jeg mener nok at gravhunde ikke må springe og det har nok noget at gøre med deres rygge

man det gør nok ikke noget hvis man går det nogen gange bare ikke ret højt

• #3   30. jun 2009 Tusinde tak for svaret, sådan synes jeg også at have hørt de.:D Jeg springer nogle gange med min gravbasse, men højest 15 cm, da jeg ikke vidste om det var en god idé, men nu ved jeg da lidt besked... xD

Josefine er meget god til at springe smiley
    Men hun forstår det ikke helt endnu, men jeg har sat et spring op i mellem vores port om til haven :D-. Jeg sætter mig over på en anden side og kalder på hende, og så kommer hund. Men ellers springer hun ikke. Ved ikke hvordan at jeg skal lære hende det, har i/du nogle idéer? Så skriv venligst med det samme.

• #4   30. jun 2009 jeg er nu heller ikke så god til sådan noget jeg plejer at kaste en boldt over på den anden side så springer sigurd for det meste over oskar kan slet ikke finde ud af det

• #5   30. jun 2009 jeg går altså til agility med min gravhund men springene er altid helt i bund når han skal til.......

• #6   30. jun 2009 Sikken en gang ÆVL !!!!! det er rygter og skrøner som er blevet til vandrehistorier ! Gravhunde må gerne springe, hvordan vil i ellers bruge dem som jagthunde på drev, spor og grav ?
    Jagthunde og især vores gravhunde forcerer jo alle former for forhindringer i skovbunden og ikke alt kan man kravler eller gå under !
    Nu har jeg haft gravhunde i snart 25 år og alle de gravhunde jeg har/eller har haft har været i stand til at hoppe op i sofaer og andre møbler ! og ingen af mine gravhunde har nogensinde haft noget med ryggen !
    Det er netop når folk begynder at tro på sådanne historier at deres gravhunde bliver udsat for fare ! hvis man begynder at forbyde eller forhindre en gravhund i at hoppe eller bevæge sig naturligt, det være sig på trapper eller i naturen, så risikerer man netop at hundens muskler og led ikke er vant til bestemte former for bevægelse og dermed kan de så komme til skade når de bruger disse muskler eller gør en bevægelse de ikke er vant til.

• #7   1. jul 2009 Har mistet en gravhund pga diskusprolaps. (staves det sådan?) Jeg tror han har hoppet op på bordet og faldet ned uden vi var der.
    Så jeg forsøger da at skåne Mille og Olivers rygge. De hopper op i sofaen. Og til træning hopper de over pinden, hvis de gider! De er faktisk ret gode til agility. Og de nyder at komme rundt uden remmen er på dem.
    Men tanken er der altid med ryggene. De kan sidde smukt . Men jeg tør ikke træne lige det med dem. Trapper har vi et par trin.
    Det vil sige at jeg ikke skal være så bange for de kommer til skade?
    Det vil da være skønt at kunne smide de tanker om dårlige rygge ud til højre nu.

• #9   1. jul 2009 Okay... Tak for de gode svar..

• #10   2. jul 2009 jeg ville ikke være bange for deres ryg smiley

træn hvad i vil med jeres hunde, de vil nyde at opleve noget, røre sig, og være sammen m jer og andre hunde.
    men som med så mange andre ting, er ENSIDIGT arbejde belastende for os alle smiley Dvs din hund vil ikke have godt af at springe 100gange hver dag, hver eneste dag. ligesom den heller ikke har godt af at stå på bagben i flere timer af gangen (overdrivelse fremmer forståelsen)... men intet hverdagstræning, skader hundene.

• #11   4. jul 2009 Okay... xD Takker..

• #12   5. jul 2009 Det kan godt passe.
    Men jeg springer som en gal med mille.
    Og hun har hverken dårlig ryg eller noget andet.
    Hun springer som det lyster, og nyder det (:'
    Hun springer og meget til agility

• #13   6. jul 2009 Min hund går ikke til noget.. Hun er kun familiehund, men træner selvfølgelig tricks og spring i haven.. xD Og det er hun bare god til! smiley

Kommentér på:
Springe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce