{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Ørene rejses-hvornår? {{forumTopicSubject}}

Gjorde de det på jeres DP? Og er de meget individuelt?

Oscar er snart 12 uger gammel og ingen af dem har været oppe og stå endnu, og jeg begynder sgu snart at bliver bekymret for om de overhoved gør det, det det var bl.a. også det jeg faldt for hos DP'eren, de store paraboler:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørene rejses-hvornår?
  • #1   24. jun 2009 Det svinger meget. Jeg blev også nervøs, men de kom op.

Det ene knækker ned hvis han er træt.

• #2   24. jun 2009 Tror ikke du skal være nervøs, de fleste er, så vidt jeg ved, længere end 12 uger om det:) OG bare vent når først de kommer vælter de ned igen og op igen og gerne på skift fra det ene til det andet øre.. smiley Bare vær lidt tålmodig så skal det nok komme, og pludselig kan man helt savne hvalpeørene:)

• #3   25. jun 2009 Min lille tæve på 12½ uge, hun har haft perfekte stritøre fra hun var omkring de 5 uger men nu er det ene skam bøjet og er et flyveøre, det er sket for et par dage siden og det ser ikke lige ud til at være på vej op igen. Jeg regner selvfølgelig med at det kommer op.
    Jeg tror ikke du skal bekymre dig endnu, jeg tror bare du skal give ham lidt mere tid så skal de nok komme op smiley

• #4   27. jun 2009 de er først stabile når alle tænder er skiftet omkring 6 mdr, alderen.
    ingen kan sige med garanti at det bliver stå øre for hvis der er gen i hunden for hænge øre så kan de godt forblive nede. det kommer meget and på hvem der er forældre, men hvis begge forældre havde stå øre og der ikke er andre i familien som er frem elsket med hænge øre så kommer de op ved tand skiftet. så tålmodighed vent og se.

• #5   27. jun 2009 Min DP er nu næsten 2 år, hendes ører var ret hurtigt oppe mindes jeg, dog knækker de begge når hun er træt, sådan lidt på skift - syntes det ser meget sødt ud smiley De skal nok komme op, bare rolig - giv tid smiley God weekend til alle ..

• #6   27. jun 2009 tjalfe han var en 3mdr inden hans ene kom lidt om ad gangen og lansomt kom det andet men når han er træt så falder det venstre altid hehe han minder mig om da han var 8uger faldt lidt for de hænge øre. så bare rolig det skal nok komme.... go weekend

• #7   28. jul 2009 jeg har 2 dværgpinscher fra samme forældre hvor begge forældre stod ørene op hele tiden , men på micki hænger de mest men kan stå op og maya står de op hele tiden, en dper må og kan have begge dele det er meget normalt...

Kommentér på:
Ørene rejses-hvornår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce