{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Endelig instruktør! {{forumTopicSubject}}

Efter mange timer på træningsbanen og mange timers kursus skulle jeg i dag endelig til eksamen som hvalpe- og unghundeinstruktør. Der har været en masse bøvl, fordi DKK fra 2009 er gået over til en ny uddannelsesform og jeg stadig kører efter den gamle. Da jeg ikke har gået føl ved en lydighedsinstruktør kan jeg faktisk ikke gå op til den eksamen jeg var til i dag, men heldigvis havde Merete Iwers dømt mig til LP1 i Vadum og var vældig imponeret - så hun havde snakket med Erling Olsen og jeg fik dispensation.
Hvad jeg så ikke havde fået at vide, var at jeg i den praktiske del af eksamen også kunne komme op i lydighedsøvelser.. så jeg blev sgu noget paf, da en af øvelserne var fremadsendelse. Der var jo ikke så meget at gøre udover at kaste sig ud i det.. og det gik da også fint.

Så jeg bestod og er nu hvalpe- og grundinstruktør (mener jeg det hedder). Fik en ordentlig omgang ros, som jeg virkelig værdsatte og de var meget imponerede af min teoretiske viden og formidlingsevne.
Lige inden jeg skulle køre mod Aalborg igen, spurgte de om jeg kunne være interesseret i at blive underviser i DKK. De sagde at det var ikke mange de spurgte om det, så jeg skulle tage det som et kæmpe kompliment. Så nu skal jeg lige vende den lidt og overveje det..

Er simpelthen bare glad for at få så meget ros, da jeg selv synes jeg har arbejdet hårdt for det! Så WUHU - nu er jeg instruktør :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig instruktør!
Kommentér på:
Endelig instruktør!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce