{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua han
  • #2   18. jun 2009 ja Mira gør det så også konstant og hele tiden

vi kalder det at pinke

• #3   18. jun 2009 Det er meget normalt. Det er jo noget de syness er dejligt. Men selvfølgelig gør nogle det mere end andre:)

• #4   18. jun 2009 det link, gælder det også chihuahua? .. sys nu mest han gør det her hjemme eller hvor han føler sig tryg. Og han virker sådan overrasket når hans tissemand kommer frem. jeg sys måske det kunne ligne et insinkt? :S

• #5   18. jun 2009 Ja smiley jeg tænkte ogs det var meget normal. et insinkt? .. han vælger en bestemt bamse som han altid vil bruge smiley

• #6   18. jun 2009 De er ikke en HAN for ingenting;o)

• #7   18. jun 2009 Nej smiley det er jo det .. Så i alle vil sige at det er helt normalt? Det er ikke noget man skal stoppe dem i?
    Altså han godt det jo ikke på folk eller noget. kun bamser smiley

• #8   18. jun 2009 Det er op til en selv om man vil stoppe det eller ej. Så længe han holder det til bamser, ville jeg bare lukke ham ind i et andet rum, så han kan få det overstået, sådan at i ikke behøver at se på det.
    Nogle mener man skal stoppe det, men det kan medfører at de bliver lidt sværre at have med at gøre, altså de kan blive lidt forstyrrede:) Men selvfølgelig kan de også på længere sigt mistet interessen -HVIS man er heldig.

• #9   18. jun 2009 Det er helt normalt. Gilbert har dog ikke humpet bamser, meeen idag har han haft meget travlt med Sille og Gizmo (cavalie king charles) mest Gizmo som er en taa daa. han hund på 8 mdr.

• #10   18. jun 2009 haha :D:D okay .. tror bare jeg lader ham være. det ser nu også meget sjovt ud når han gør det. han falder forover, på siden ovs og bliver ved med det smiley
    Tak for hjælpen alle sammen ..

• #11   18. jun 2009 Hi Hi, min Chiki gjorde det også, men kun på een bestemt bamse som var på størrelse som ham selv, men det var kun fra han blev kønsmoden allerede som 4mdr.gammel også til han var 6-7mdr.så stoppede han, derefter gik det kun ud over mine 2 tæver når de var på vej i løb og var i løb.Bagefter stoppede han igen til pigernes næste løbetid.
    Der er et par billeder af ham hvor han ligger oven på den "bamse" i hans profil, jeg skrev bare at han sov *Ggg* syntes ikke det var så sjovt at skrive hvad han faktisk havde lavet, men havde det været en tæve i løb, så havde den fået hvalpe så meget KAN jeg sige og det er MED garenti, for ALT var fremme og MEGET stor/t+ bamsen var "våd" så behøver jeg vist ikke skrive et ord mere vel. *Ggg*

• #12   18. jun 2009 Vil lige sige at Chiki bestemt ikke var stresset, han NØD det virkeligt, det kunne man tydeligt se, jeg tror bare at de har svært ved at styrer alle de hormoner der pisker rundt i kroppen på dem når de er i en bestemt alder.

• #14   18. jun 2009 Vi har også set det en enkelt gang eller to her hjemme :- ) (hun hund)

Og nu vi er ved emte, må jeg så lige tillade mig at stille et spørgsmål?
    Dyrelægen spurgte mig da vi fik 2. vacc og hun havde sekret ved kønsorganet - mit svar var nej. Men nu har vi set at der sidder en lille smule (grønligt/guligt - som ik er tis) spurgte dyrelægen bare fordi det er naturligt og kommer, eller bør jeg lige vende tilbage til dyrelægen og fortælle at vi nu har oplevet det!?!

Kommentér på:
Chihuahua han

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce