foder til Labrador. {{forumTopicSubject}}
hej
Jeg har en labrador på 2½ år der har hud problemer/ allergi. Så nu han kommet på noget vildt dyrt foder der hedder skin support, men har lige fået af vide af en kollega hvad der også er godt for en hund med hud problemer. noget der hedder Sensitive Skin en 12 kg. Og vil høre om noget har erfaringer med det?
Da jeg bliver nød til at købe sådan noget dyrt noget der har fiske olie og styrker min hunds emunforsvar.
Han har været på hypo... noget der var allergi foder også.
Og har fået af vide at min hund skal ha sådan noget foder, for ellers ryger han for meget til dyrlægen og får spræøjter og piller og det syndt. det kan jeg ikke byde ham mere.
Håber på at høre fra folk med gode ideer mm.
Vh Louise
okt 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 149 Svar: 273
Vi bruger Biss.
Men her er link til det der Sensitive Skin:
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 143
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 99
Er meldt ind i barf, men syntes ikke det virker som noget Tyson kan tåle
Har fået af vide han har et dårligt immunforsvar Bare træls når han ikke er ældre.
maj 2007
maj 2007
maj 2007
Overvejde om det var værd for ham at leve, når han så tit er ved dyrlægen og bliver stoppet med piller. Men han har det jo godt når det er.
Han nyder jo virkelig livet på landet, Så kan ikke få mig selv til at sige at nu det slut.
Tanja, okay hvad er det for noget foder? og hvad koster det?
For vil helst ikke ha noget foder der ikke hjælper så han igen ryger til dyrlægen.
maj 2007
maj 2007
Tusind tak. Kan du huske hvad det hedder??
For Tyson er stadig på piller, men er begyndt at klø sig lidt igen så tror ikke på det virker det foder.
maj 2007
Du kan kigge deres hjemmeside www.kingsmoor.dk og se hvem omkring dig der sælger det ;o)
maj 2007
maj 2007
Jeps Karin han skal afsted den 2/7
Er bare trær af han skal ha alt det medicin og dyrt mad når det alligevel ikke hjælper. og kan ikke se jeg gør noget forkert som ejer.
foder til Labrador.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside