{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Godbidder? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste, der har svært ved at finde godbidder?
Jeg mangler nogle små godbider til min hvalp Bufas, da de mindste, jeg har kunnet finde, var så store, at en enkelt holdt flere timer, før der kom hul på dem...
Så hvis nogen kender nogle gode godbider og ved, hvor de købes, vil jeg meget gerne høre fra jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godbidder?
  • #1   4. jun 2009 Jeg bruger Oliver´s tranings bites (staves)
    de er rigtig gode og så er de bløde.
    så en godbid kan du brække over i 2-3 andre..
    de er små i forvejen men kan nemt gøres mindre.
    Jeg brugte dem da hun var lille og bruger dem stadig.
    Prisen er ikke så galt og slet ikke når man tænker på man kan få 3 gange så mange godbidder ud af det bare ved at brække dem over smiley

De kan meget varmt anbefales smiley

• #2   4. jun 2009 OBS: du skal bare huske af opbevare dem i en tæt lukket pose eller lig.
    så de ikke blier tørre / hårde smiley

• #3   4. jun 2009 Jeg bruger dem fra Aldi. Der er 2 kg til en 20'er og der er stort set det samme i som i frolic, de ligner dem og er ofte blødere. Jeg brækker mine i kvarte, så én godbid rækker til 4 belønninger. 2 kg holder længe her, selvom det både er de to små + vores rottweiler som nyder godt af dem :-D.

Jeg bruger også almindelige partypølser klippet i små stykker er tørret lever eller nyre.

Mvh
    Anette

• #5   7. jun 2009 Hej Kristine

Jeg laver mine egne MEGET POPULÆRE trænings godbidder - Kyllingepølser fra Lidl til 10 kr. skæres op på langs 2 gange og dernæst hakket i de længder jeg synes - i ovnen på én plade ved 160 grader i 1 time og dernæst til afkøling på noget køkkenrulle og de kan sagtens opbevares i en plastikbeholder i op til 3 uger men hvis man har 2 hunde så holder de ikke så længe smiley Opskriften er også lagt på hjemmesiden alletiderskogebog.dk. Mange hilsner fra Jane

• #6   7. jun 2009 Glemte lige at skrive at andre pølser også kan bruges men nogle indeholder MEGET fedt og vand og det kan betyde at man skal give dem længere tid i ovnen.

Kommentér på:
Godbidder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce