hundene fælder helt vildt.. {{forumTopicSubject}}
Hej derude alle i kære gravbasse ejere... Molly og aldred har det sidste stykke tid fældet helt vanvittigt.. Molly blev jo mor for et par måneder siden så det er jo normalt hun fælder meget.. Har jeg hørt?? Men alfred fælder også helt vildt.. de er jo selvfølgelig ved at skifte pels, men det har aldrig været så voldsomt som nu.. De får hills foder og nadre lækkerier, så de skulle ikke mangle vitaminer.. Vi børster og børster og støv suger og støv suger.. Men er ved at blive vanvittig.. Nogen der har et forslag til hvad det kan skyldes, eller hvad vi kan gøre for at formindske det?? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe?? Er frisør og må indrømme det kribler i mine fingre for bare at ta en trimmer.. hehe.. men det gør jeg selvfølgelig ikke
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 7 Emner: 47 Svar: 509
Jeg har selv en tæve som har haft hvalpe, ingen tror snart hun er en langhåret gravhund mere, da hun også fælder rigtig meget, men det kender vi jo efterhånden.
Mine andre hunde fælder også temlig meget,så de næsten ikke er til at gå på udstilling med om sommeren, uden at få negative bemærkninger om pelsen. Jeg har endnu ikke fundet nogen løsning, hører også gerne om der er nogen der har nogle gode tip at give af.
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 176
Vh
Tanja
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 14
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 322
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 176
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 7 Emner: 47 Svar: 509
Jeg kan trøste dig med at når hun sætter pels igen, kan den ske at blive endnu flottere end nogensinde, det har jeg oplevet med min Cille.
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 322
hundene fælder helt vildt..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside