{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe vaccination m.m.
  • #1   1. jun 2009 Jeg ved ikke hvad det koster, men vi bruger dyrlægen i sindal, de er rigtig søde, og har indtrykket af at de er billigere end Hjørring dyrehospital, du kan jo prøve og ringe rundt, for der er sikkert nogen der har det som en "samlet pakke"

• #2   1. jun 2009 På bindslevs hjemmeside står der:
    Hvalp vaccination x 2, chipsmærkning/registrering 933,75 kr, men de priser gælder ikke længere, kun til 1/9-08

Der står ved Hjørring dyrehospital at der kan man deltage i diverse arrangementer hvis man får lavet undersøgelse hos dem.
    Men hvad koster det?

• #3   1. jun 2009 Har før kommet i Sindal, de giver en okay service...
    Lendum har jeg hørt skulle være dyre.
    Bindslev har jeg været glad for, også sindal...

• #4   1. jun 2009 Vi har brugt Lendum. Gav 800 kr for tjek, chip og vaccination der holder 2 år

• #5   1. jun 2009 Jeg kan ikke lige komme med nogle bestemte priser, der må du nok lige ringe til dyrlægerne og høre deres priser. Jeg kan klart anbefale Løkken dyrlægerne. Det ligger lidt længere væk, men deres ekspertise og serviceniveau er helt klart værd at køre efter.

Sidste år var jeg ude og få 10 hvalpe vaccineret, chippet, ormebehandlet og sundhedstjekket. Det kostede mig ca. 450 pr. hvalp.

• #6   3. jun 2009 Jeg kan klart anbefale dem i bindslev og de er ikke dyre.. Det er jo ikke så længe siden Mille fik ordnet alt det med hvalpe vacc. og der gav vi den pris som står på hjemmesiden så den må stadig gælde.. Min veninde var inde og få taget røngten og undersøgt sin hund i 3 timer da den var kommet akut til skade og hun kom kun af med 1200 kr.. Så sys bestemt ikke de er dyre og så er de bare så søde derude..

• #7   3. jun 2009 Vi bruger dem i Hjørring, og det er tildels fordi at der er Eddie tryg. Da han ik er ret meget for at komme til dyrlægen, og i Hjørring er der en han er tryg, så ham er han altid inde ved.
    At der så er andre der har været uheldige derude, men vi har altid fået en utrolig god behandling derude, så der bliver vi ved med at komme. Om de er dyrere end andre steder, det ved jeg ik, jeg kommer der mine dyr ka li og komme og vi bliver behandlet godt.

Kommentér på:
Hvalpe vaccination m.m.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce