{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser på råfoder - Sydligt sønderjyll
  • #1   1. jun 2009 hmm, jeg giver ca. 25-35 kr. pr. kg....

• #2   1. jun 2009 Vedr. Kolding BARF Service, kan i give et par pris eksempler?

Der hvor vi køber er en lille butik, hvor ejeren selv laver det hele. Man kan vælge imellem grofthakket som er i 500g. poser med én slags kød i hver pose. Eller skåret i tern og blandet også i 500 g. poser.

Vi køber hakket, synes det er dejligt at det er blandet, så man ikke skal huske på at de skal have den slags kød i dag og en anden i morgen :o)

Butikken ligger ca. 8-10 km. fra Padborg grænsen og har åben til 18.30 alle hverdage, men så til gengæld lukket i weekenderne.

• #3   1. jun 2009 Det ser lidt dyre ud, det i kolding ned hvor jeg er... Men igen handler det også om hvad og hvor maget man køber af gangen... der er jo altid tilbud på 10 og 20 kg. mm.
    Jeg har handlet ved Barfhunden i varde en gang. Hjemmeside m. priser: (link fjernet)
    Hun udd. veterinærsygeplejerske og hunde træner, så hun lavede også et sundhedstjek på min hund, og skrev op hvad han vejede mm. så hun har ham registreret til næste gang smiley

Men jeg har også hørt, at et sted i fredericia skulle være meget billigere... Hun hedder Ann, hende der har det der. i kan se hjemmesiden med priser her: (link fjernet)

Kommentér på:
Priser på råfoder - Sydligt sønderjyll

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce