{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grim pels efter neutralisering???
  • #1   28. maj 2009 Ja, nogle gør. Windy´s mor blev steriliseret, hun ser ret træls ud nu.
    Man skal sørge for at gøre det midt mellem to løbetider, så hormonpåvirkningen er så lille som muligt, men det er ikke en garanti

• #2   28. maj 2009 Bliver den meget grim, ulden og mat?

• #3   28. maj 2009 Windy´s mors gjorde. Det er som sagt ikke alle, men det sker.

• #4   29. maj 2009 min prinsesse er blevet lidt krøllet... og lidt mere underuld. men ellers stadig smuk blank pels...
    men bare en charme mere. min lille krølle:)

• #5   29. maj 2009 hanhundene får bare mere pels ikke krøller og lign. de er stadige lige blanke.

• #6   30. maj 2009 Jeg synes de får ligesom bomuldspæls som filtrer sig lettere end pælsen på en ikke neutralisert hund. Jeg kender både tæver og hanhunde som fået krøllet pæls bagefter.

• #7   30. maj 2009 jeg tror der er meget forskel på de enkelte hunde................jeg har og har kendt mange kastrerede hanhunde..............og indenfor Border og Beaded collier har jeg aldrig oplevet krøllet og filtret pels........
    i mit job som hundeklipper har jeg mødt rigtig mange andre racer...........og jeg synes kun generelt at neutralicerede dyr får mere pels og fyldigere pels............

men når først hunden er kastreret, ja så ved man jo ikke hvordan dens pels ville have udviklet sig..........foder spiller jo også en stor rolle....

• #8   30. maj 2009 jeg fik min pige steriliseret,i januar..hun smed så sin vinter pels som hun plejer. men nu har hun fået lige så meget pels igen, som bare krøller og filter mere...

min dyrlæge siger det er pga hun blev steriliseret,.

• #9   31. maj 2009 jeg tror der er forskel på hunhunde og hanhunde...........der sker jo også stor forskel på kvinder når der sker noget med deres homoner........

• #10   31. maj 2009 selvfølgelig bliver pælsen anderledes efter en neutralisering, pgaf hormonændring. Man regner med at en hund er færdigpælset som 4 åring Min egen Briard-Tervueren blanding blev også kastreret som 6½ åring( pgaf for stor prostata), og indfor et år fik han en pæls som filtrede sig noget enormt, så han nu bliver klippet. Min venindes Bernerhanhund bliver også idag klippet fordi pælsen filtrer dig efter han blev kastreret som 7 åring. Inden kastrering var det ikke nogle problemer. Han havde en enorm pæls men den filtrede sig ikke. Hårstrukturen ændrer sig og bliver til noget fedtet men ligesom fine fine bomuldshår. Mine veninders steriliserede bordertæver har ikke fået den der filtrede pælsen men er blivet lidt krullet i det. (kender 7 steriliserede border tæver for øjeblikket) Hanhundene er ju normalt mest pælset af de to køn, med mest underuld, og større krave, og jeg tror det er derfor man mer opdager at pælsen bliver lidt bomuldsagtig

Kommentér på:
grim pels efter neutralisering???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce