26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Arghh! MÆND! {{forumTopicSubject}}
Ihhh hvor er jeg da bare træt af det hele lige nu!
Min kæreste som jeg kun har været sammen med i et par måneder (og har boet hjemme hos mig i snart 1½ måned) sprang lige et par kæmpe bomber i dag.
Han fortalte som om at det var det mest naturlige at han flytter på fredag da han har fået et værelse der ligger ca 50 km væk fra mig.
Hans hund som har boet hjemme hos mig i omkring en måned skal hjem til hans forældre, som bor MEGET langt væk fra mig, på fredag og skal være hjemme hos dem i et par måneder eller tre. Og hold op hvor kommer jeg da til at savne den dejlige pige.
Han er ikke hjemme i weekenden, så nu skal jeg være alene for 3 weekend i træk.
Og så har han lige fortalt at han ikke vil med til familiedag alligevel, selvom at han for over en måned siden sagde at det da kunne være rigtigt hyggeligt. (familiedagen er om 14 dage)
Og som prikken over i'et så kunne han da også lige fortælle at han ikke kom hjem i aften da han skulle male sit nye værelse, og det er selvom at jeg ikke har set ham siden torsdag nat, og havde glædet mig helt vildt til at jeg skulle putte mig ind til ham i nat.
Jeg blev bare så skuffet og ked at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige til ham. Og lige nu ved jeg slet ikke om jeg har lyst til at fortsætte det her forhold.
Han synes selvfølgelig at det var noget pjat at jeg blev så muggen over alle hans nyheder, og kunne på ingen måde se det fra min side af.
Er det mig der er sippet, eller har jeg ret til at være noget sur lige nu?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Det er hele tiden dig der indordner dig og tager hensynene etc. Hvad gør han egentlig for dig? Du tager ham med i alle overvejelser .. Hvor er du henne i hans?
Så jah, jeg synes at du har ret til at være sur, men helt ærligt så kommer det ikke som en overraskelse ...
Jeg synes, som jeg hele tiden har gjort, at du fortjener bedre ...
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Du har helt ret i det du siger. Det er mig der laver det hele herhjemme, mig der passer hans hund når han ikke er hjemme, mig der tager hensyn til ham hele tiden osv. Jeg har endda skaffet ham et job hos min onkel.
Føler mig mere og mere som en husmor og hundepasser.
Kan godt forstå at han er træt når han kommer hjem efter at have været på arbejde 12-16 timer om dagen, men synes virkelig ikke at jeg forlanger for meget af ham.
Det eneste jeg gerne vil have er at han er der for mig når jeg har brug for det, og så ellers bare være vild med den jeg er.
Som tingene er lige nu så får jeg måske 2-3 kys om dagen, eller det vil sige at jeg får lov til at give ham dem.
Føler virkelig ikke at han giver mig noget lige nu.
Og det går mere og mere op for mig at vores forhold måske bare er en dum illusion :O(
Havde bare virkelig håbet på at han var den rette for mig..
Det der går mig mest på er nok at mine forældre og søstre har mødt ham og de var alle sammen helt vilde med ham, og synes at jeg skal gøre alt for at blive sammen med ham. Med ved snart ikke hvor meget mere jeg kan holde til.
Men så alligevel har ham jo også nogle sider som jeg virkelig holder af...
Arghh hvor er det hele bare noget pis lige nu :'O(
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
mar 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 67
Jeg kender godt følelsen "vi skal da være sammen for altid". Og det er sgu svært at overbevise sig selv om det modsatte når man først har tænkt tanken!
MEN som der står højere oppe, så virker det da ikke som om han investerer HELT lige så meget i JERES forhold som du gør. Og det er jo ikke holdbart i længden. Hvis i kun har været kærester et par måneder, så er det, efter min mening, godt nok tideligt at der er nedgang i antallet af kys :S
Husk at det er dig der skal kunne leve med ham og hans opførsel, og IKKE din familie og venner.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.722
Det er synd for dig, men ret ryggen og se fremad... han er ikke en tåre værd... og ingen fortjener at bive behandlet på den måde...
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
Du må da ha ku mærke på ham han ville flytte i sit eget ? eller?
er han overhovedet indstillet i et kæreste forhold?
snakker i sammen ..om jeres fermtid ?
Hvis det virkelig står sådan til...som du beskriver det...
Så der vist kun en ting at gøre søde pige... sæt stolen for døren... og kom vidre i dit liv!!!
...han udnytter dig jo... din godhed blir jo misbrugt,,, og det virker til det er FOR nemt....at løbe om hjørner med dig søde!!
En god ide..til at KUNNE komme vidre på,,er...
Sæt dig ned...med en blok i hånden.. del siden op.. og skriv.. gode/ dårlige sider... af ham ned...
se hvor mange sider du kan finde af begge....
Gem dette stykke papir godt...
Banker han en dag på din dør...eller kontakter dig via telefon...hvor du er mest såbar... læser du lige det papir op for dig selv igen....
derved...blir du mindet om... hvad det var...der gik galt sidst... og om du vil føgelsesmæssigt lade dig trampe på...endnu engang!
Jeg føler med dig....
og jeg håber du finder mod til at ta en alvorlig snak op med ham.... ellers... let it go... and move on girl! ss
Arghh! MÆND!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside