735 visninger
|
Oprettet:
TAK for en god dag :) {{forumTopicSubject}}
Hej til jer alle
Vi vil bare lige sige tak til jer alle for en SUPER dag!!
Uffe er mod forventningerne stadig opretgående, han render nemlig rundt og leder efter sin elskede BOSS, og hyler lidt Meeen regner ikke med at der går længe inden der kommer ro i hytten
Håber i alle er kommet godt hjem!!
Knus herfra
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 64 Svar: 566
Boss snorkede hele vejen hjem og var vist ret godt tilfreds med at have hans røv i fred lidt. :O)
Håber at vi kan gøre det igen en anden gang.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 209
Og I er vel igang med at vaske bukser kunne jeg forestille mig...? Hmm... Er dælme lidt flov over ham Uffe-manden med STORT M!!!! Altså
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 64 Svar: 566
Men jeg var godt nok ikke klar over at vi havde en kariere, som profesionel tisse træ foran os. :O)
I disse krise tider er det godt at have lidt at vælge imellem. :OD
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 222
Caya skreg fra vejle til Odder *gisp* og Cliff gik helt agurk da han så sin elskede Carla igen - Marc hævder at han ikke sov et sekundt i hendes fravær.
Det må vi lavet til et årlig begivenhed
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 2
Det var bare superhyggeligt og fantastisk at se (næsten) alle hundebørnene sammen igen, også selvom der ikke var synderlig meget genkendelse hanhundene imellem ;o)) Men som Anne rigtigt sagde, så kommer deres selvtillid jo ikke ligefrem fra fremmede steder - hi hi - kan godt huske første gang jeg hilste på Cliff - kæmpe udstråling, selvtillid som en mastiff og så det der hoppegen, som tydeligvis også er givet videre :o)
Gizmo sov hele søndag aften og det meste af mandag - det var åbenbart en hård dag - og varm ikke mindst.
Vi vil meget gerne være med til at gøre det til en årligt tilbagevendende begivenhed og lægger også gerne hus til.
Mange hilsner fra Gizmo, Thomas og Mia (Randers)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 19
Carla var også godt træt både søndag aften og mandag. Men herligt at se, hvor godt de har det alle sammen.
Carsten er i fuld gang med billederne - det er altså sjovt at se, så glæd jer.
Vi kommer gerne forbi Jylland næste år ;-))
Mange hilsener fra
Pia og Carsten
TAK for en god dag :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside