Hunden der NU gør pga dumme børn! LÆS! {{forumTopicSubject}}
Der er mange der er sure på min hund Josefine, fordi at hun hele tiden gør. Men der er faktisk en ond historie bag hendes gø'en.
Da hun var omkring ½ år (Hun er 3 år nu)Var hun en dejlig hund, som alle elskede og hun gø'ede ikke. Men så en dag hvor hun var ude i haven og vi var indenfor, kom der nogle drenge og piger og begyndte at kaste sten efter min lille gravhund. Hun blev bange og børnene begyndte at sparke på stakitet. Min pap far kom ud for at skælle dem ud, men de var løbet væk.
Så nu er hun blevet voksen og er begyndt at gø efter alle de folk der kommer forbi, fordi at hun tror at ALLE børn er onde.. Selv mine bedste veninder gør hun efter. Og dem ser hun da megt tit.
Der er ikke rigtigt nogle der kender historien, for jeg kan ikke lide at fortælle sådan noget 'mobning mod hunde' offentligt, men nu kan alle vel læse det. Det er da bedre end at jeg fortæller det..
Det er en sand historie.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 340
okt 2007
Følger: 69 Følgere: 65 Hunde: 5 Emner: 61 Svar: 686
sigurd gør også af hunde unden for vores hæk det har han gjordt siden han blev overfaldt. nogen gange gør han også af mennesker og jeg HADER når børn skal sige hold kæft til sigurd når jeg er ved at få ham til at tie stille...
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 7 Emner: 47 Svar: 509
Det e vil være at opsøge en adfærdsbehandler som ser på Josefine og lægger en plan for træningen. Du må selv en tur på biblioteket og finde bøger du kan læse så du bedre forstår, hvad din hund kan opfatte som truende.
Held og lykke.
maj 2009
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 17
maj 2009
okt 2007
maj 2009
maj 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
Hmm, sidder lidt og tænker på om du måske skulle prøve at gå til en adfærdsekspert og prøve og se om I kan få løst problemet. Det er ikke så meget hvad andre mener hvad din hund "siger" og gør, andres meninger er sgu underordnet. Men det er mere det med at din hund er på vagt overfor børn, det er jo ikke fedt for din hund at den er så vagtsom.
maj 2009
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 17
okt 2007
Hunden der NU gør pga dumme børn! LÆS!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside