{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Legekammerat søges {{forumTopicSubject}}

vi har desværre lige måtte sige farvel til vores ene hund, for 14 dage siden. vores ene basset hund, en tæve på 9 mdr, keder sig nu bravt og søger derfor en legekammerat. vi har købt hende af nogle andre og hun har desværre ikke helt lært hvordan man leger stille og roligt så hun kan godt være lidt voldsom.. ikke at hun gør noget, hun leger bare vildt. jeg har kun set hende lege med vores egen minicollie, som nu desværre ikke er her mer og så en sankt bernhard som jo er en del større.. så jeg ved ikke hvordan hun er med mindre hunde.

i samråd med min hundetræner leder jeg nu efter legekammerater til hende for hun kan slet ikke se en anden hund på gaden uden hun blir helt deprimeret fordi hun ikke kan komme hen til dem og lege med dem.

vi bor i knabstrup ved holbæk og har kun en lille have (120m2)som er belagt med fliser, men hvis der er nogle der har lyst er de velkomne til at komme på besøg og se om hundene kan sammen og ikke mindst om vi har noget at snakke om mens de hygger sig smiley vi kører også gerne for at komme til jer hvis nogen vil lægge have til smiley

min hund hedder Trunte og er en bassethund fra 2008 og meget meget sød, men som sagt stadig i gang med at lære hvordan man kommer gennem livet så andre kan acceptere en. hun kom fra et hjem hvor hun gik i en have og aldrig så andre hunde eller kom ud og gå tur.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat søges
  • #1   24. maj 2009 Vi har en lab hvalp også på 9 mdr. Han leger generelt voldsomt men han gør ikke noget.
    Vi bor dog mellem Ringsted og Haslev, så ved ikke om det er noget.
    Hvis det er noget skal de helst mødes hvor der er et højt hegn da jeg ikke ved om han ellers hopper over. Det har han gjort tidligere. Vi har selv en have med højt hegn og græs

• #2   24. maj 2009 jeg har en stille og rolig amstaff/bullterrier blanding en han på 1,5 år.. han elsker at løbe om kap og tumle. han leger ikke særlig voldomst.. han er lidt af en ferdinand og elsker at gå på opdagelse og snuse sammen med andre hunde...
    vi bor ved roskilde i en lille by der hedder snoldelev og vi mangler venner til ham

• #3   24. maj 2009 Jeg har shanti og samson på hhv. 2½ og 4 år. de er bestemt friske på leg og samson er kastreret så han er ikke tøseglad som han var før i tiden. de kan også lege voldsomt men også nemt tilpasse sig til anden form for leg. shanti er der flere her inde fra der kender og jeg har endnu ikke fået klager over hende smiley
    vi bor lidt uden for svebølle så det er ikke langt fra jer

Kommentér på:
Legekammerat søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce