{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

PLEASE HJÆLP FOLKENS {{forumTopicSubject}}

Fransk bulldogs tæve og hende 7 hvalpe blev d 19/5 stjålet fra deres hjem. Hvalpene hvade kun lige fået øjne.

Betzy er kl 17:00 i dag fundet bundet til et træ i Tingskoven i Tranbjerg ved Århus !!!!!! Betzy var aggressiv og lider under alle hendes 7 små hvalpebabyer er væk ... Hendes dievorter er eksplosiv store og har nu brug for vi finder hendes babyer hurtigst muligt

Vær obs hvis der er nogle der byder disse alt for små babyer til salg. Kontakt skal ske til Århus politi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PLEASE HJÆLP FOLKENS
  • #1   23. maj 2009 tror det er lige meget hvor man bor.. hvalpne bliver nok ikke solgt i nærheden af hjemmet smiley

her er et link til lidt billeder

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=119542464464

• #2   24. maj 2009 puha har slet ikke ord for det der er bare så forfærdeligt jeg holde øje på nettet eller hvis jeg høre nogen der har fået tilbydt hvalpe der ligner jeg bor så bare det forkerte sted i danmark nemlig i sønderjyland

er der sket noget med tæve hun har forhåbentligt ikke stået der længe og fået tæsk m.m. åhh det er så synd for moren og hendes ejer kh sanne

• #3   24. maj 2009 mixerne.. tror det er lige meget hvor man bor i danmark.. de små bliver nok ikke solgt på deres hjemegn.. de kan dukke op hvor som helst..

det lyder ikke til at moren har fået tæv.. hun er nu hjemme hos ejeren som ikke kan få hende til at slappe af og ikke ved hvad hun skal gøre for sin tæve som kravler på væggene og er hysterisk.. hvilket er helt forståeligt.. stakkels hund

• #4   24. maj 2009 var lige inde på fb og læse helt ærligt hvad har folk gang i er de blevet sjålet pga manglende betaling tror nogen af troedene er slettet der inde men hun er da en nar hende anette eller hvad hun hedder det er jo fuldstændig ligemeget om der er lavet afdragsordning eller ej så gør man sku ikke sådan noget så er man sku ikke normal i hoved jeg holder ihvertilfel øje her omkring og fortæller mine hunde venner og andre venner der har tænkt sig at købe hund om at holde øje det tænder mig helt af moren og hvalpene kan jo ikke gør for hvad der er udstående så havde det da været bedre at komme lige op til at de skulle sælges og bede om sine penge og ikke et sekund før og slet ikke tage selvtækt kh sanne
    ps undskyld at jeg bliver lidt gal over sådan noget grrrrrrr

• #5   24. maj 2009 mixerne.. jeg syntes det er lige så latterligt som du gør.. men jeg fandt også noget ejeren havde skrevet om at hun ikke ante hvem denne Anette var og at hun havde betalt for sin tæve, så hvad det var for noget lort Anette lukkede ud kunne hun ikke bruge til en skid.. kan jeg godt forstå.. politet vil tage denne Anette ind til afhøring imorgen da andre bruger på FB har kunne opgive hendes adresse.. nu må vi se hvor meget hun engtlig ved

Kommentér på:
PLEASE HJÆLP FOLKENS

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce