{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

OT....lorte weekend {{forumTopicSubject}}

ja vores weekend skulle jo stå på en tur til danmark for den store søn skulle ud til hans efterskole som han skal begynde på efter ferien.. og turen her til gik ganske fint og ja søndag aften skulle vi så hjem igen til sverige men men sådan skulle det altså ikke gå.. vi kørte fra jylland kl.20 søndag aften og ja vi kom lige over storebælt så ville bilen ikke mere så der holdte vi i en lille by og kunne ikke komme vidre..

rigtig dejligt med 3 små børn i bilen som sov og nå ja 2 hunde som er i pension i sverige...
men vi fik da ringet til falck i sverige og de fik fat i falck i danmark som så skulle hjælpe os ...men vi kunne kun komme til nærmeste værksted og det ville jo ikke hjælpe os en skid for hvad skulle vi så ..
nå men falck i danmark var meget flinke og ville godt køre os til nyborg på fyn og mine forældre ville så komme og hente oz ...
falck kommer med en bil og sikke da en sød og flink mand han ville bare så gerne hjælpe os med alt ...
og da vi holdte i nyborg var han nu ikke meget for at køre før vi havde fundet en løsning med vores bil for vi har jo en armerikaner bil som ikke kan købes i danmark ..
men en anden falck mand vidste at det lå et sted i odense som ville kunne lave vores bil.. så vi fik fat i falck i sverige igen for at finde ud af om de ville dække turen fra nyborg til odense.. og ham jeg talte med kunne ikke helt fatte hvad jeg ville og jeg var nok heller ikke lige i mit svensk hjørne -gg- var træt og træt af det og kold ja jeg kunne faktisk ikke mærke mine tær -gg- men langt om længe fik han da fat i hvad jeg ville og så var der ingen problemer..så afsted til odense og der holdte mine forældre ved falck og ventede på os..så ellers alt ud af bilen og ind i deres bil og ja så ellers mod jylland .. så i seng og få lidt søvn og så ellers op igen kl.7.30 for vi skulle jo have fat i værkstedet og hundepensionen og skolen ....

det værksted i odense havde så de dele som vi skal bruge til bilen men men havde ikke tid til at lave vores bil.. men et andet værksted i odense kunne oz lave vores bil men ville ikke kunne have den færdig før på fredag da det der skal laves på bilen tager en mand 1 hel dag ... pensionen kunne heldigvis have vores hunde lige så længe som vi har brug for det..og skolen var bare helt fine med det hele også....

så nu sidder vi her i danmark og kan bare vente på vores bil bliver færdig...

men sikke da en weekend og sikke da en uge det her bliver -gg-

undskyld det bliver da vist en hel roman

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OT....lorte weekend
Kommentér på:
OT....lorte weekend

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce