{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..FED hund
  • #1   18. maj 2009 åhh jeg har også to fortykke chier, men de løbetræner hverdag og får kun deres rc foder og prøver at adskilde baby foder og voksen foder den ene har tabt sig 270 gr på knap en uge, hende den anden har slet ikke tabt sig af det, tros vi kæmper, vi har så lige haft hvalpe på vores to andre tæver og har behold en af hvalpene og har en der bliver hentet på onsdag, men det er godt nok hårdt arbejde, så hvis nogen har bedre råd kigger jeg lige med kh sanne

• #2   18. maj 2009 Mit råd er også mere motion og mindre foder.. Sørge for at de voksne kun får voksen foder, da det feder meget på dem..

• #3   18. maj 2009 Pia K: Helt enig (:

• #4   18. maj 2009 Jeg ville give et reelt slankefoder. Jeg er ikke fan af at skære ned på den alm foder, for på den måde skærer du jo også ned på mineraler og vitaminer osv og det kan resultere i at din hund kan komme til at mangle alle disse vigtige ting.
    Det er der taget højde for i et slankefoder.
    Held og lykke.

• #5   18. maj 2009 Tak til jer alle......skal lige siges at hun ikke får hvalpenes mad.

Men det der er svært er hun er så kræsen og kun vil have royal canin sensible og ingen grøntsager, hendes hvalpe er vilde med grønsager.
    Jeg har fået et par prøveposer med slankekost og det vil hun selvfølgelig ikke have.
    Så en fed hund der er møg kræsen, den er lidt svær synes jeg.

Hun har tabt sig ca 300g da jeg aktivere hende så meget jeg kan og hun er ude og gå hver dag.
    Men hun skal længere ned i vægt.

Den der fra Ollivers kender jeg ikke men den vil jeg prøve.

Pia det er jeg ked af at høre, og stakkels din hund...

• #6   18. maj 2009 Jeg vil så også sige, at min hund æder alt, men der er ikke nok olie i hendes mad til, at hun kan få det.. Hvis du spørger din dyrelæge, så vil du nok få samme svar.. Skære lidt ned på maden og sørg for rigeligt med motion.. Stop med alle godbiderne og giv den alm mad i stedet for (:

• #7   19. maj 2009 Connie...jeg så slet ikke det var til for tynde hunde, men vil da prøve den anden fra Olivers.
    men tak allesammen....jeg kører på med krum hals og hun skal nok komme ned på normalvægt igen.......det havde selvfølgelig været dejligt hvis der havde været en nem mirakelkur, men sådan plejer det jo aldrig at være :o)

Kommentér på:
Hjælp..FED hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce