{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Nu gik det lige så godt {{forumTopicSubject}}

Nu har vi haft en periode på ca. 6mdr. hvor vi ikke har mærket hans allergi, men den er nu blusset op igen..

Det skal siges at vi har ikke fået ham testet endnu, da det hjalp at skifte foder (glutenfrit). Men det er som sagt kommet igen og vi har også døjet meget med øjenbetændelse...

Har så lige vasket ham i dag, for at se om det ikke kan hjælpe på hans kløen...

Men kan han være blevet allergisk overfor noget andet...

Kunne godt tænke mig at høre om der er andre der har oplevet noget lign.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu gik det lige så godt
  • #1   5. maj 2009 Når nu han ikke er testet, er det jo svært, at svare på... Han kan jo være allergisk overfor 100 forskellige ting og på samme tid endda...

  • #2   5. maj 2009 Ja det er rigtigt, men det har jo bare gået så godt, og sidste sommer havde vi ikke problemer...

    Og troede også lidt at det måske bare var hans fordi han havde fået noget brød for 14 dage siden (kæresten tænke sig ikke lige om) . Men det er ikke blevet bedre...


  • #3   5. maj 2009 Lige nu er der en masse pollen i luften og det vil der være hen over hele sommeren, har han en uopdaget inhalationsallergi kan det være derfor.

    En blodprøve evt. kombineret med en priktest, vil kunne vise dette.


  • #4   5. maj 2009 Karina G - Hvordan foregår en blodprøve og en priktest.. Skal han i narkose... Aner jo ikke rigtig noget omkring dette...

  • #5   5. maj 2009 Nej nej, BP tages bare som normalt... Vi fik det fulde svar kun via blodprøven.. Ingen priktest..

  • #6   5. maj 2009 Ok - Rart nok lige at vide, så må jeg vist hellere få ringet til dylle i morgen, for jeg sgu ondt af den stakkels hund.

  • #8   7. maj 2009 Og nu går det bedre med ham igen... Ved ikke om det var badet der hjalp, det skal dog også siges at han fældede som en besat efter han var blevet vasket, så måske det har været det...

    Men der bliver nu stadig bestilt tid hos dyrlægen, vil ikke gå i uvished mere.


  • #9   8. maj 2009 Karina H - dejligt at han lige nu har det bedre og jeg kan godt forstå, at du heller ikke vil gå med uvisheden længere.

    Jeg selv synes også at det er så langt at fortrække at vide besked, så kan jeg bedre slappe af fordi jeg ved hvad der er "i spil".

    Fx. fik jeg forleden til det årlige dyrelæge tjek klarlagt hvorfor Misja i år har reageret mere end sidste år, hun har jo multi pollen allergi og hvad jeg ikke havde tænkte over (ikke vidste) var, at i og med at jeg var begyndt at give hende A38 dagligt trickede jeg hendes Birkepollen allergi da den krydser på en syre i mælkeprodukter!

    Rart at vide jo, så A38 er taget væk og i løbet af bare et par dage er hendes symptomer igen forsvundet og så fandt vi også ud af at hun har Glüten allergi.


  • #10   8. maj 2009 Karina G - Ja hvem forbinder lige A38 med birkepollen, men ja nu skal det være, og som du også skriver så kan man slappe mere af smiley

Kommentér på:
Nu gik det lige så godt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce