{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Vedr. Gruppen {{forumTopicSubject}}

Jeg skal venligst gøre opmærksom på en MEGET vigtig detalje omkring denne gruppe.

DKK Snobberne er IKKE en låst gruppe.

Dette betyder først og fremmest at <i>alle kan læse med</i> - ønsker man at nogen læser en tråd herinde sender man dem et link. Ønsker vedkommende at deltage står det dem frit for at ansøge medlemsskab - men indrømmet, det gives ikke hvis brugerens motivation er negativt ladet. I så fald står det folk frit for at oprette debatter i store forum.

Gruppen er desuden underlagt fuldstændigt de samme regler som store forum. Dette betyder at det bl.a ikke er tilladt at udhænge eller give sit login til andre. Dette bedes i venligst huske da HA'erne fra store forum har beføjelse til at udmåle straffe på baggrund af jeres færden herinde (om DKK-S HA'erne er enige eller ej).

Oftest forsøger jeg at vifte et gult flag i stedet for "bare" at slette, da det er vigtigt for mig at udvise medlemmerne herinde den respekt jeg selv ønsker, men der er ikke altid tid til at vente på at en opretter logger på igen. Jeg håber at der er forståelse for dette og tilføjer i øvrigt at denne meddelelse er ment som en venlig henstilling til alle, ikke en advarsel til nogen bestemt.

Med ønske om god weekend,
Annemie/McFluff

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Gruppen
Kommentér på:
Vedr. Gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce