{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

fransk vask og strygning {{forumTopicSubject}}

opretter lige hermed en tråd angående hårpleje, da Karen har spurgt mig om den i forderindlægget.

Dette indlæg er nu så langt, at jeg synes at dette emne hvis må står lidt for sig selv. Selvom man selvfølgelig kan sige at det ene afhænger af det andet.

ang. shampoo ja så er jeg igang med mit femte mærke, og føler nu endelig jeg er kommet i hus. Jeg var så desperat i min søgen efter nyt og virkasom produkt, at jeg på et tidspunkt købte hjem fra USA

Før denne shampoo/balsam måtte jeg rede Clare hver dag og bruge mellem ½ - 1 time dagligt på at holde hende bare nogenlunde filterfri.

Efter brug af nyt mærke kan jeg nu nøjes med at vaske en gang ugentligt, og først være nød til at frisere hende på 6. dagen uden at bruge mere tid på det, og dermed reder jeg heller ikke så meget hår af.

Produktet er dyrt i indkøb og jeg bruger en del produkter (hele 7) fra serien, men de andre mærker var såmænd næsten lige så dyre, uden at jeg nogensinde er blevet helt tilfreds.

Navnet er Requal, fra hundesalonen i Ulfborg

her er linket til hende hjemmeside.
http://hunde-salonen.dk/

Vivi har nu lavet nogle prøveflasker som man kan prøve af inden den helt store investering. Og bestiller man i ugens løb vil hun gerne tage det med til Ålborg fragtfrit næste lørdag. Har man brug for råd til brug er hun utrolig hjælpsom, ligesom jeg oplevede det sted, jeg før købte shampoo.

Så ja jeg er den type der ikke stiller mig tilfreds med det næstbedste, og har måske lidt "snobbefornemmelser", som min veninde Pia med Gilbert (også hårløs) siger hendes børste til 39,- reder da lige så godt som de tre børster jeg har hvoraf ingen koster under 300 kr - godt med lidt selvironi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fransk vask og strygning
  • #1   27. apr 2009 Jeg har jo selvfølgelig selv kun erfaring med puffen, men ved at en stor opdrætter, der også har hårløse stærkt anbefaler mærket.

Til din lille skid Karen ville jeg bare starte med at købe Vital-Proff (shampoo) og Bio-jen (balsam), hvis du vil have lidt til farven, ville jeg også købe Riflex-prof (shampoo) og blande de to shampooer i 1:1, og hvis du skal bruge noget til løbeøjne så bare køb den lille Hydrocol 3.

Men ellers giv mig et ring så kan vi snakke om det.

• #2   28. apr 2009 Nå Karen så var det altså dårligt før, da du KUN havde hårløse - HI - HI ;o))

Kommentér på:
fransk vask og strygning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce