{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.800 visninger | Oprettet:

Gravid udenfor løbetid? {{forumTopicSubject}}

Ja, det kan godt være jeg spørg dumt, men kan en hunhund blive gravid hvis hun bedækkes udenfor løbetiden?
Det er ikke sket for mig, men skal op til min veninde næste uge, og hun har 2 hanhunde. Derfor kom vi til at tale om, om det overhovedet er muligt. Altså ved jo godt at hunhunden ikke er villig udenfor løb, men hvad nu hvis det sker.
For Chilli er for ung og hanhundene er ikke samme race.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid udenfor løbetid?
  • #1   25. apr 2009 Chardame **tavlemafiaen og dejlig strigle* *: Tak for hjælpen.
    Ja, for det er nyt fro mig det der med hunhunde er vant til hanner.
    Men så kan jeg tage derop med god samvittighed - Chilli er jo kun 9 mdr.

• #2   25. apr 2009 Chilli har allerede været i sin løb så er ikke bekymret for det... Og ja, Chilli hævede også rigtig meget op netop så det lignede hun var en lille hanhund.

• #3   25. apr 2009 Må indrømme at jeg ikke har oplevet det med den blålige farve...
    Men det er jo altid gratis at ringe til dr. dyr.

• #4   26. apr 2009 Det kan faktisk godt lade sig gøre, at en hanhund kan opnå en parring med en tæve uden for løbetid, hvis han er snu og hurtig....men der bliver bare aldrig noget ud af det, for det er jo i løbetiden, at hun har ægløsning, og ingen æg, ingen hvalpe:-)

• #5   26. apr 2009 Mange tak for hjælpen... Vil bare ikke have at Chilli skal lide nogen overlast ved at lege med 2 hanhunde.
    Men nu prøver jeg at tage hjem til min veninde og hvis det bliver for meget må man jo bare adskille dem

Kommentér på:
Gravid udenfor løbetid?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce