Allergi hos westi {{forumTopicSubject}}
Jeg skriver på vejne af en kollega. Hun har en westi på ca. 1,5 år. Hun mistænker lidt allergi men er ikke helt sikker pga. symptomerne. Westien bliver helt sort i huden på mave, næse og i ørene. De er jo ellers fine hvide/lyserøde i huden. Om morgenen er det ligesom hun har noget sekret i halsen som hun har svært ved at synke plus hendes næse klør. Hunden er tjekket ved dyrlægen for disse symptomer men der er ikke sat en diagnose på hende.
Er der nogen der kender disse symptomer? Vi tænker måske det kunne være en form for allergi måske pollen?
Hvis der er nogen der kender til det må i meget gerne skrive...
på forhånd tak for hjælpen.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 795
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 19
Jeg har snakket med hende om at tage til dyrlægen og få lavet en test og det vil hun også gøre når det bliver hverdag igen. Men ville lige høre herinde om der var nogen der kendte de symp. hendes hund har.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 795
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 19
Jeg har jo fortalt hende om min Nova som har allergi og alt det vi har været igennem med hende både medicinsk og foder mæssigt så hun er jo meget nervøs for det.
Men tak for de mange svar. Det bekræfter desværre vores mistanke om allergi men dejligt at man kan skrive herinde og dele erfaringer.
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
prøv at se om du kan læse det her... det var den dasie linkede herinde på et tidspunkt
Allergi hos westi
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside