{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Nu er det snart slut :'( {{forumTopicSubject}}

Ja, den har et stykke tid været gal med Rico. Han fik for to år siden konstateret status d på begge hofter og dyrlægen sagde at min far stadig kunne bruge ham til konkurrencer, hvis han fik smertestillende til drengen. Men det ville min far ikke, så Rico kom på pension. Det har på sin vis nydt, men også været noget ked af, for der kom jo en anden ny hund. Men livsglæden den var bibeholdt og er det stadig.

Men her de sidste to uger har han været meget stivbenet, især hvis han har ligget ned og sovet, hvilket han gjort utroligt meget. Den stivhed gør at han halter voldsomt. Dog glemmer han det helt når han er med ude på tur, hvor han suser afsted med pinde og bare er glad.

Men det går jo ikke at han har ondt, og det er jo kun en nødløsning at få det ordnet, når det fra starten af har set skidt ud med hans hofter. Så for at han skal have en værdig afslutning, så er det bedre at sige stop mens han stadig er glad.

Er lidt trist over det. For han er kun lige fyldt 7 år, så han er jo ikke så gammel. Men ved også godt at det ikke nytter noget at han skal have ondt for vores skyld. Så min far har fået en tid på torsdag hos dyrlægen.

Tror jeg vil gå en lang tur med ham imorgen aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er det snart slut :'(
  • #1   31. mar 2009 Det er jeg virkelig ked af at høre. Det er aldrig nemt nar man skal af med en god ven, trofast følgesven og familiemedlem.
    Jeg synes det er et godt valg i har taget.

    Mang trøste knus herfra


  • #2   31. mar 2009 Stor medfølelse herfra jeg ved hvordan det føles men det er mere egoistisk at lade ham lide.....og som du selv skriver stop mens det er værdigt....var igennem det sidste år og vi valgte at få ham kremeret på den måde er han altid hos os....altså ene kremeret...stort knus herfra og respekt for jeres holdning

  • #4   1. apr 2009 Uha, jeg har selv været der, og har aflivet 1 hund med HD og nu er min ældste hund er også begyndt at blive stivbenet, selvom dens hofter er "A" hofter. Så jeg ved hvordan du må have det. :-((

Kommentér på:
Nu er det snart slut :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce