{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Yahooo {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen endelig hvor der var fremskridt.
Jeg har kæmpet med Balder længe.
Han er jo bange for alt og gøer og laver udfald mod selv de mest banale ting som, cykler knallerter arbejdsmaskiner kørestole ja selv rolatore.
Over den store ringvej er der en blå bro. Jeg har nok gået med ham der omkring 100 gange. Når vi kommer op på broen synker han i knæ, går sneglegang, ryster over hele kroppen og ørene hænger langs jorden.
Og han har altid fået masser guffere.

Men så idag. Så sank han ikk så langt i knæ så ørene nåede jorden og han gik i højere fart end nogensinde. Han var stadig ikk tryg men det største fremskridt nogensinde. Da vi så kom over og sku ned af nogle trapper stoppede han op. Og pissede på broen.. Griner...
Det var så godt.. så skønt..

Og ikk nok med det. Nede foran mig er de ved at grave ud og bygge. Så maskinerne larmer vildt og er åbenbart farlige i hans øjne. Men vi tog et skridt af gangen og masser guffere. Inden jeg vidste af det sad vi og kiggede på gravekoen og fik guffere. Uden nogen som helst gøen eller noget.
Jeg er så stolt af den lille Balledreng. Det er så stort.
Det fortæller mig at mit arbejde ikke har været forgæves.. At det bare har taget tæt på tusinde år.. smiler..

Ville bare dele denne lykkelige oplevelse med jer.
Og sige at der er håb forude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yahooo
  • #1   31. mar 2009 Vi har tvivlet SÅ meget..
    Meningen var at Thor og han sku gå sammen, men det er helt droppet da de har været oppe og slås et par gange. Det selv om det var på en gåtur med dem i hver deres snor.

    Vi søger efter noget andet til ham men er jo meget kræsen og vil helst have en som har en del erfarring. Det er for mig som at skulle sende mit barn væk, så det har sandelig ikke været en let beslutning.
    Men vi søger heller ikke nogen steder.

    Men derfor skal han jo trænes alligevel.. smiler..


  • #2   31. mar 2009 Det fantastisk når der kommer fremskridt i noget man har kæmpet for.. Tillykke med det smiley

Kommentér på:
Yahooo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce