{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dag
  • #1   29. mar 2009 Hej Mette

Jeg fik nok ikke lige hilst på nogen af jer herfra HG.

Men ja, det var en rigtig hyggelig dag derinde, men en masse glade og dejlige hunde

hilsen Heidi og Troja

• #2   29. mar 2009 jamen selv tak da,
    dejligt at høre at i også havde en dejlig oplevelse.
    vi har også 3 godt brugte hunde her, rigtigt dejligt

• #3   29. mar 2009 ja vi nåede kun et kort visit, havde 2 meget trætte hunde da vi lige kom fra et andet træf.

• #4   30. mar 2009 kan læse i har været i næstved hundeskov og har lige et spørgsmål som jeg håber i vil svare på?

Hvordan foregår det når man kommer derned?? slipper man bare hunden og håber på det bedste eller holder man den i snor det meste af tiden?? ville rigtig gerne derned med victor og han kan med alle hunde(efter hvad jeg ved), men når han ikke har snor på kan jeg ikke kalde ham til mig før han har været henne og hilse, han vil så gerne lege at han tager den med 120 i timen og uden hørelsen virker. Det er jo ikke fordi han vil noget ondt, han glemmer bare lige at alle hunde ikke gider lege med ham og vil jo ikke gøre nogen folk sure eller ødelægge deres tur..... så mit spørgsmål er kort, skal jeg blive hjemme??

• #5   30. mar 2009 nadja der er en hvalpe indhegning, og der kan du prøve med et par hunde før du slipper ham ind til de andre og ser kan de også hilse igennem hegnet.

jeg kan ikke andbefalde at hunden har snor på, da de tit bliver mere aggresive, fordi de ikke kan forsvare sig, for alle hunde komme jo hen og hilser på en gang.

jeg vil sige at man skal kunne læse sin hund og gå hvis der er spændninger, det er jo ikke alle hunde der kan sammen, lige som vi heller ikke kan lide alle mennesker;-)

• #6   30. mar 2009 vi har vel alle hunde, som i perioder hører bedre end i andre perioder.
    den eneste måde at finde ud af det på, er ved at kaste sig ud idet, og selv bevare overblikket og fatningen, og selvfølgelig være obs på sin egen hund.
    nu er vi kommet meget i hundeskoven, både i Næstved men også andre steder, og vi har egentligt aldrig haft nogle voldsomme episoder, selvfølgelig er der enkelte episoder som kunne have endt grimt, men da vi ALLE kommer i skoven for at få gode oplevelser sammen med vores hunde & andre ejere og deres hunde, er vi også alle klar til a skride ind i tilfælde at legen går over grænsen.
    så find en dag, hvor der ikke er for mange mennesker/hunde i skoven og start stille op.

• #7   30. mar 2009 hej nadja
    ville nok gøre som lasse b siger for jeg tog der over i sidste uge for første gang og der var der mange hunde som min aldrig havde set før tror at han følte sig truet så det gik galt to gange og blev smidt ud der fra da jeg ville høre om den var kommet noget til har aldrig set min sådan før så start stille og roligt op ikke bare hoppe ud i det

• #8   30. mar 2009 han har før været med til hundeleg og han er bare en bullerbasse og han elsker at møde massere af nye hunde. var bare lidt bange for folk måske blev sure hvis 44 kg muskelhund kom løbende hen til deres lille fido. Han gør jo ingen ting, men ville da nok også selv stå med en klump i halsen hvis så stor en hund jeg ikke kendte kom løbende!

• #9   30. mar 2009 Hejsa..

Vi vbar med for fø´rste gang i søndags, og det var super hyggeligt, rigtig god stemning og tiltrods for der var mange hunde gik det over alt forventning.. Min lille lambert hyggede sig og fik brændt en masse krudt af , vi kommer helt sikkert igen smiley

Kommentér på:
God dag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce