{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Vold mod min nevø på 18 år {{forumTopicSubject}}

Min nevø havde været i byen fredag aften og var på vej hjem tidligt lørdag morgen,da han blev sparket ned bagfra af to unge mænd. De menes at være danskere, med hættetrøjer.
De tog intet af værdi fra ham, men forsøgte at smadre hans hoved.
Da de er løbet ringer han efter sine venner som han var skiltes med på Herlev station. De kommer med det samme og ringer 112, som ikke vil køre ud fordi de bare mente det var fuldemandssnak.
kammeraterne fik ham ind i en taxi og fragtede ham på skadestuen.
Politiet sagde at hvis du virkelig vil anmelde det bliver vi vel nødt til at tage imod din anmeldelse.
Sagen kommer i Herlev bladet imorgen.

Der er en dusør på 15000 kr. hvis det fører til opklaring.
Link til gruppe på facebook.

http://www.facebook.com/group.php?gid=72438358853

Hjælp os med at stoppe volden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vold mod min nevø på 18 år
  • #1   23. mar 2009 Det er sq da utroligt!!!!!
    Der er da ikke noget at sge til at nogle yder selvtægt!!!!

Jeg håber at din nevø kommer sig!

• #2   23. mar 2009 Som jeg skrev et andet sted er målet ikke selvtægt, men at lokke nogen til at fortælle om dem så de kan få deres straf at en dommer.

Men ja, efterhånden kan man bedre og bedre forstå dem der bliver tvunget til selvtægt.

• #3   23. mar 2009 Jeg undskylder da at jeg har skrevet uden at kunne hjælpe jer på sporet af hættetrøjerne. Men jeg blev stødt over at det er sket...

• #4   23. mar 2009 Du er meget velkommen til at skrive.. smiler..
    Det er super..
    Grunden til jeg skriver det med selvtægten er at et andet sted troede de vi ville begå selvtægt. Men det var jo ikke det vi ville overhovedet.
    Så ville bare lige afmystificere det.. smiler

• #5   23. mar 2009 okay. Jeg fatter ikke helt det system som vi alle skal leve under...! Der er selvfølgelige nogen der laver "balladen" og ringer 112 for at lave fis. Men man SKAL sq da tage det alvorligt alligevel!! Der kunne jo have været sket noget. Som i din nevø´s tilfælge! Jeg mådte en, en gang der fortalt at han var blevet kørt ned på sin knallert og da hans venner fandt han ringede de 112 men de ville ikke kommer da de troede at det OGSÅ var fis. Det endte med at drengen i dag har træben fordi at der gik koldbrand i det. Der sker mange ting hvor politiet kunne have hjulpet og der ikke var sket yderlige skader...

• #6   23. mar 2009 Ejj hvor frygteligt.. Er dybt forarget... Håber sandelig vedkommende søgte erstatning..

Kommentér på:
Vold mod min nevø på 18 år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce