{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Adfærdsterapeut Aalborg {{forumTopicSubject}}

Yoda lidt - stadig - af ret vanskelige alene-hjemme problemer, så vi går og tænker over at få en terapeut eller hvad det nu hedder, ud for at hjælpe os.

Er der nogen, som har nogle gode forslag til hvem der kunne være et godt forslag?

Ved I cirka hvilket prisleje man kan forvente? Ikke fordi det afgør sagen, men fordi vi skal finde pengene i vores budget, og så er det jo meget godt at vide cirka hvor meget vi skal sætte af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærdsterapeut Aalborg
  • #1   13. mar 2009 Jeg kan varmt anbefale Alpha Hundeadfærdscenter i Støvring - de er rigtig dygtige og super søde. Tjek www.alpha-center.dk.

• #2   13. mar 2009 Prisen varierer fra ca. 850 - 1800 kr. Gennemsnittet er dog tæt på 1000. Normalt inkluderer det en konsultation på 2-3 timer, gratis telefonisk opfølgning eller billig direkte opfølgning samt et program. Der er dog nogle individuelle forskellige.

Så vidt jeg har hørt er Alpha centret gode. Jeg kender dem dog ikke selv. Jeg mener også, at Marianne fra UTIKA er der oppe i nærheden, www.utika.dk. Igen kender jeg hende ikke selv, men har hørt at hun er god.

Kommentér på:
Adfærdsterapeut Aalborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce