1.377 visninger
|
Oprettet:
Vægt på hvalp {{forumTopicSubject}}
hejsa jeg vil lige høre lidt til hvad jeres hunde har vejet ca. som 5-6 måneder gamle??? jason er halvt rott og halvt lab, og vejer nu 25kg... nogle mener jeg burde sætte hans foderration ned, da de synes han vejer meget, men han er ikke fed, og dr. dyr mener han er i flot fodermæssig stand.....synes nemlig han virker sulten nogle gange, så tænkte om han måske skulle have lidt mere at spise, men kan også være det bare er ynk fra hans side
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 220
Så nu får hun en del mere end der står på anvisningerne, men jeg mærker på min hund og når du ikke kan mærke hoftebene osv. er han/hun i fin stand...
så mit råd ville være at se på hunden og lytte til dyrlægen for det er jo trods alt heller ikke alle mennesker der reagere ens på en bestemt foder anvisning
min tæve er pt 11 md og vejer 42,5 kg og hun er i fin stand, hverken for tyk eller tynd...
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 220
og hva overvægt angår mener jeg at alle vel selv kan se på deres hund om den er overvægtig eller ej.. bar kig på chica's billeder, hun er hverken for tyk eller tynd:)
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 35
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 35
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 498
Vægt på hvalp
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside