8. okt 2007 Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Fitness Highlight til allergihund {{forumTopicSubject}}
Jah jeg skrev for nogle uger siden i allergigruppen at Kia var blevet tilbudt at blive forsøgshund for dette nye produkt kaldet Firness Highlight som skulle være garanteret lagermidefrit.
Det er BARK, altså tørkost så vidt muligt baseret på BARF-principperne som nu engang det er muligt for tørkost ...
RHM i Randers betalte for at vi kunne få lov at prøve os frem med 2 kilo Fitness Highlight med lam ....
Og jeg må sige at det var en success. Normalt skal Kia bare lige have en håndfuld tørkost og hun får et allergiudbrud inden for en time. Men ikke så meget som et enkelt symptom har hun haft og hun har med glæde guffet løs af det :o)
Eneste ulempe er at katten ikke vil lade det være og nu ikke vil spise sin egen mad da den har fået smag for Kias ... Så nu bliver jeg nødt til at købe til katten også da hun er så vild med det at hun trodser sin angst for Kia og ryger direkte i Kias madskål hver gang hun får chancen med faren for at ende som BARF ...
Ville bare lige melde tilbage med vores oplevelse af Fitness Highlight indtil videre :o)
Jeg har prøvet dette produkt fordi jeg ikke længere har råd til at råfordre da der ikke ligger hverken et RHM eller DBC i nærheden af hvor jeg bor ... Så derfor vil jeg sikre mig altid at have noget BARK hjemme til at supplere med de dage jeg ikke har råd til at råfordre så jeg er sikker på at Kia får noget at spise når det ser værst ud med økonomien ... Og jeg er glad for at dette alternativ findes :o)
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
Fitness Highlight til allergihund
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside