{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Juhuu... Hvor er folk henne?? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ikk der sker så meget her i gruppen.. Hvad går folk og laver??

Jeg er stadig på barsel med skønne lille Tristan.. Tiden flyver bare afsted.. Han er allerede 5 mdr gammel og begyndt på skemad.. Uhmm hvor er kartoffelmos bare guf.. Han spiser mere eller mindre alt.. Så det er bare skønt.. Der er forresten oss kommet nyt billede ind i fotoalbummet, samt lidt vægt og længde gennem tiden... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juhuu... Hvor er folk henne??
  • #1   4. mar 2009 Hej hej jeg er lige her, men har rigtig travlt med at passe Money og de små hvalpe - Jeg hiver de store fede fra patterne, så de små i kuldet kan få lidt ekstra, hi hi og ja så skal Money fodres 6 gange om dagen og have serveret kærnemælk med cremefraiche (staves ?) 4 gange om dagen og dertil masser af tisseture i haven :o))

Dejligt at høre, at det går godt med smukke lille Tristan og at han udvikler sig godt, får vi så snart billeder med kartoffelmos i hele hovedet ?? ha ha

• #2   4. mar 2009 Han er faktisk ganske dygtig til at spise med ske.. Så det er sjældent han har det over det hele.. smiley

• #3   5. mar 2009 Tjaa.. jeg arbejder bare.. og træner og så er jeg ved at finde nyt job. Træner Buddy og venter på solskin og forår smiley

Kommentér på:
Juhuu... Hvor er folk henne??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce