{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Hey folkens, læs lige det her :O) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige snakket med en rigtig rar dame som meget gerne vil have lov til at komme hjem til mig (eller mine forældre da der er mere plads) og vise en hel masse om Aloe Vera til mennesker OG dyr.

Det bliver et rigtigt hyggeligt homeparty hvor vi bla får et fodbad, ansigtsmaske og masser af forkælelse til kroppen.

Der vil selvfølgelig også blive vist nogle plejeprodukter til dyr.

Det jeg rigtigt godt kan li ved Aloe vera er at det er et produkt uden en hel masse kemikalier osv :O)

Hvis der er nok interesse for det vil det blive afholdt d. 11 April i Løsning.

Kan i ikke lige skynde jer at give lyd hvis det er noget i kunne tænke jer at være med til? :O)

Mange knus og våde hundemys fra os


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey folkens, læs lige det her :O)
  • #1   3. mar 2009 undskyld, men nej... aldrig i livet ... og lad mig straks smide en advarsel mod de forfærdeligt irriterende aloe vera mennesker, som fortæller dig hvor mange penge du kan tjene ved siden af dit job ved at lave home parties....

    og hvis det var over stregen, så må admin gerne slette mit indlæg - men det er pyramidespil så det basker det aloe vera home parties værk der.... Men vær klar over, at I alle vil blive spurgt inden aftenen er omme, om I ikke vil være forhandlere... I skal "kun" lægge omkring 7000 kr og i kan tjene mindst det dobbelte hjem igen....

    undskyld - jeg hopper af og håber og beder til, at det er noget andet end det jeg blev hevet med til i tidernes morgen....



  • #2   3. mar 2009 Anna:

    Det her er ikke noget med at vi skal være forhandlere. Det eneste hende damen gerne vil er at vise hendes produkter frem og lære os noget mere om det :O)

    Og hvis hun spørger om der er nogle der kunne tænke sig at være forhandlere, så er hun da også velkommen til det. Folk kan jo bare sige nej hvis det er (jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at sige ja til det) :O)


  • #3   3. mar 2009 undskyld Karina > blev hevet til et sidste år, hvor sælgeren simpelthen var så belastende, at hun på det nærmeste tvang en lidt usikker ung pige til at blive forhandler, for det var jo "en meget billigere måde i længden at bruge disse dejlige produkter selv"...

    så vidt jeg ved, har den stakkels pige aldrig fået solgt et eneste produkt, og om aloe vera er et mirakel middel eller ej, fra alt til allergi, spisevægring, sårheling, vokseværk osv skal jeg lade stå usagt... men for 7000 kr aloe vera produkter tager lang tid at komme igennem selv...




  • #4   3. mar 2009 undskyld jeg reagerede lidt for hidsigt.... kan stadig bare blive så forfærdeligt sur over at tænke på det... min tåbelige moster har også været "herba-life" sælger.... hvilket gik efter samme princip... Pres andre tåbelig sjæle til at tro på, at dette produkt kan kurere alt fra cancer til eksem og få dem til at sælge skidtet...

    Undskyld, bryder mig ikke om det... Om det tåbelig pigebarn som jeg var vidne til blive "presset ind i det" er blevet ekstra meget snydt, det skal jeg ikke kunne sige....


  • #5   4. mar 2009 Lyder rigtigt godt Louise, så skal vi bare have lokket nogle flere med :O)

  • #6   6. mar 2009 Jeg kommer da gerne til lidt oplysning og hygge.

Kommentér på:
Hey folkens, læs lige det her :O)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce