{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Så kom svaret... :o( {{forumTopicSubject}}

Så har vi fået svarene på Freja's blodprøve... :o(
Jeg skulle aldrig være kørt derud, og vil hellere bare fortrænge det hele. Det er sgu som at få en spand kold vand i ægget...

Hun kan ikke tåle 26 forskellige ting bl.a. lagermider, støvmider, havre, majs, soja, kanin, 5 slags græs, 5 slags ukrudt, 5 slags træer, deriblandt Ahorn, pil, og birk. Hvor fedt er det, når man nu bor i en lille by, hvor man bare ud af sit ene vindue kan se 10 birke-træer og i nærheden af 50 ahorn.

Vores have grænser lige op til enge og skov, hvilket vi jo i høj grad udnytter på vores gåture... Øv,øv,øv!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom svaret... :o(
  • #1   27. feb 2009 Hej Trine

Nikko er også testet allergisk for 24 forskellige ting, men i dag mærker vi intet til det. Han får ingen medicin. Jeg har ikke så meget til overs for den test, tror de fleste bliver testet positivt for noget.

Men jeg håber, at det ikke er så slemt med jeres vuf. God bedring.

• #2   27. feb 2009 Ann-Sofie: Hvad er der så blevet ændret hos Jer? Er det kost, hyposens., eller noget helt andet?

• #3   27. feb 2009 Lisbeth: Tror ikke det er samme test. I hvert fald fortalte dylle, at man ikke kunne gå udfra talværdien på den og værdierne ligger slet heller ikke så højt som du nævner.

Jeg prøver bestemt også, at holde panikken lidt nede, men det er ikke nemt... ;o)

• #4   27. feb 2009 Dyrlægen foreslå kost, og vi begyndte at fodre med råt samt give hokamix forte. I dag får han kun råt.

Det er 2 år siden han fik diagnosen, og det gik hurtigt bedre. Han har ikke haft ørebtændelse siden, ikke ligeså slem poteeksem, er ikke så ked af det alt hans pels er vokset ud igen og det er bare en dejlig hund vi har fået.

Dermed ikke sagt at råt kan ændre alt og at det var det der ændrede det hos os, men det var det eneste vi har ændret ved Nikko.

Jeg tænkte også først, "hold da op" han er jo allergisk overfor alt.

Dyrlægen har siden sagt, "hvad du end gør ved ham, så forsæt!! Han ser rigtig godt ud" Så det var dejligt.

Håber det kommer til at går ligeså godt for jer, jeg krydser fingre ;o)

• #5   27. feb 2009 Nikko's test var heller ikke en med så høje talværdier

• #6   27. feb 2009 Vi har fået noget foder med hjem til hende fra Specifik, men kan ikke få oplyst nogle steder, hvilke kornprodukter der er i.... ;o( Det skulle ellers forestille, at være uden lagermider....

• #7   27. feb 2009 Ann-Sofie: Jeg har også overvejet BARF, men Freja er madaggressiv og vi kan ikke lade hende ligge med ben, når vi har de andre hunde...

• #8   27. feb 2009 Trine: Jeg har også hørt om mange der har fået rigtig gode resultater på andre foder typer, blandt andet den der hedder Hypoallergenic og pyhhhhhh er det H21 noget i den stil ihvertfald, det er et tørfoder smiley Jeg håber I finder ud af hvad der virker

• #9   27. feb 2009 Ann-Sofie: Det håber jeg bestemt også...;o) De dage, hvor Freja har det mest træls, knurrer hun af alt og alle vi går forbi, men andre dage logrer hun glad, så det er ikke altid til at regne med...

Hun har aldrig slået en helt masse ud af allergien, men haft ørebetændelse og rødme mellem tæerne en del gange, derfor er det bestemt ikke nemt at se, om hun har en god eller dårlig dag....

• #10   27. feb 2009 Ok, Lisbeth, mener min har været i Tyskland. Så vil jeg lige ned og kigge på tallene igen, men der er ski' godt nok mange røde felter...

Nu må jeg hellere daffe en lille tur med kræet, i stedet for, at sidde her og forsumpe i min egen elendighed... ;o) Det er jo hende der ikke kan tåle tingene, men mig der har de mest røde øjne lige nu... ;o)

• #12   27. feb 2009 Trine: Det lyder meget som det Nikko havde, og der hjalp en kostomlægning selvom han ikke slog ud over for lagermider.

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Så kom svaret... :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce