{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Godbidder??? {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg er ny her inde. Jeg har et lille spørgsmål og håber i kan hjælpe mig og Jamie. Jeg skal begynde til hvalpe træning her om en 3 ugers tid og har fået a vide at man skal have nogle godbidder med som skal være super gode for at man får mest muligt ud af træningen.
Jeg har erfaret at han er helt vild efter de forskellige former for godbidder jeg nu har investeret i. Det er nogle fra supermarket der er en smule tørre. Jeg har prøvet tørret lever (tror jeg det er) Og så har jeg prøvet det nogle jeg fik med fra opdrætteren i en start pakke. Alt fungere med de her godbidder indefor i huset men så snart jeg kommer ud så har de ingen interesse overhoved. Kan i hjælpe med hva man kan gøre / bruge til en hvalp også så det fungere medhensyn til den kommende hvalpe træning udendørs. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godbidder???
  • #1   19. feb 2009 Jeg bruger pølser, frikadeller eller anden som hun ellers aldrig får. Jeg skærer dem ud i bitte små bidder, så hun kun lige kan lugte og smage dem.

• #2   20. feb 2009 Ja jeg frygter lidt at jeg får problemerne til træningen. Men jeg vil prøve ja pølser og frikadeller. Men synes bare det er trist hvis jeg ikke kan træne alm. ting med ham udendørs uden at skulle gå rundt med frisk kød i lommen. Men det er en start smiley Jeg takke for rådet. Det skal klart afprøves smiley

• #3   20. feb 2009 prøv evt. at bestille nogen tranning bites hjem fra olivers..dem kan de fleste hunde li smiley

de er dejlig bløde og smager godt..

• #4   20. feb 2009 De godbider fra Olivers var dem jeg fik med i min start pakke da jeg hentede ham. De er også fine nok når vi er inden for men har ingen betydning udenfor og det undre mig en del da der er flere der har sagt at de skulle virke smiley

• #5   20. feb 2009 Jeg har også en vaps, der ikke gider godbidder når vi er på tur. Men på træningsbanen er det noget helt andet. Der er han vild med det.
    Jeg bruger ost og røget medister, eller rester fra et stykke kød, vi har fået til aftensmad....

• #6   20. feb 2009 Super jeg prøver det smiley Og håber du har ret mht træningsbanen smiley

• #7   21. feb 2009 Gina: Hvordan er din hund med hensyn til bolde?
    For nogle virker det meget bedre at bruge bold eller andet legetøj som kun bruges når man træner. Det kommer lidt an på hvor meget "byttedrift" der er i hunden.

• #8   26. feb 2009 Jeg ved ikke helt hvordan han vil reagere udendørs på en boldt men indendørs er han glæd for den bold vi nu har givet ham smiley Men tror jeg vil se hvordan han reagere med bolden udendørs for det ville være super at arbejde med en bold til træning. Men for at jeg gør det rigtigt så giver man ham bolden når han gør det rigtige og hva så ? Så lader man ham have den lidt eller hvordan træner man dette ?

• #9   27. feb 2009 Ja du har bolden så han kan se den. Når den gør det rigtige får han lov at lege lidt med den.. Jeg har fået anbefalet at den bold man bruger til træning ikke skal være en den har til hverdag..

• #10   28. feb 2009 Super jeg vil prøve. smiley

Kommentér på:
Godbidder???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce