{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

P1 tand {{forumTopicSubject}}

Hej,
Prøver lige her også:

Hvordan er det, hundens mælke tænder har de rødder?
Altså de blivende tænder har vel lange rødder? Men mælketænderne, har de rødder, tænker på om man evt. kan se forskel på en blivende og en mælke- tand hvis man havde dem at sammenligne?

min hund mangler en p1 (fik vi af vide på udstilling i weekenden),og nu fandt jeg hendes mælketænder frem.
Der er én tand som har rødder, de andre mælketænder har ikke.... (Hun fik opereret hjørnetanden ud, og de fortalte de havde taget de sidste der sad, når hun nu alligevel skulle i narkose, fint nok tænkte jeg lige indtil nu.....).....Men de må jo godt mangle en p1 på udstilling..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P1 tand
  • #1   17. feb 2009 er der ikke noget med at rødderne på mælketænderne bliver opløst og derefter kan de blivende skubbe dem ud

• #2   17. feb 2009 En dyrlæge skulle meget gerne kunne se forskel på hvalpe tænder og blivende tænder.

Der er farveforskel + kun den ene slags har en forsnævring lige over tandkødet.

Derudover har vi nok alle MÆRKET endnu en forskel. Hvalpetænderne er meget mere spidse.

• #3   18. feb 2009 Jo, rødderne på mælketænder resorberes og det er derfor de falder ud. Problemet med de tilbageholdte mælketænder er, at roden ikke resorberes (i hvert fald ikke nok og ikke i rette tid) og dette er grunden til, at de ikke falder ud. Man kunne forestille sig, at den tand du har med rod er en mælketand, der ikke har resorberet sin rod, men jeg kan selvfølgelig ikke sige noget helt sikkert om det.

Tror umiddelbart dyrlægen har kunnet se forskel. Det plejer at være ret nemt.

• #4   18. feb 2009 godt smiley
    Så holder jeg mig til det, men man blev bare lige lidt sådan, ja, har de nu lavet noget galt smiley

Tak for jeres svar

• #5   18. feb 2009 Dorthe - tak, desværre kan jeg ikke rigtig se noget. De er helt fra aug. mdr. Nå men det har heller ingen betydning...Det var mere hvis de nu havde fejlopereret noget ud..

Kommentér på:
P1 tand

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce