{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

falsk graviditet {{forumTopicSubject}}

Er der andre , der har en tæve , som ligeledes som min , kommer i falsk drægtighed og tror , efter et par mdr. at de har fået hvalpe ? Jeg vil da gerne ha´hende neutraliceret , men det koster meget , synes jeg . Det er synd for hende , da hun bliver så stresset . Har i et godt svar . på forhånd tak .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  falsk graviditet
  • #1   11. feb 2009 Jeg fik Luna steriliseret netop fordi hun led af falsk drægtighed. Det blev værre og værre for hver gang.

Ja det er mange penge, men det vil være endnu dyrere, hvis hunden får livmoderbetændelse.. Måske endda dødbringende

Og jeg har ALDRIG fortrudt.. Jeg fik en helt anden hund ud af det..

• #2   11. feb 2009 årh mine forældres lab tæve hun river alt i stykker og "bygger ræde" nærest og hun er lige blevet 10 år..:S

• #3   11. feb 2009 altså nu ved jeg ik hvorhenne i landet du bor... men på landbohøjskolen er det billigere end hos en alm. dyrlæge at få dem steriliseret... vi fik det gjordt der og hunden bliver behandlet godt...

• #4   11. feb 2009 hvor ligger denne her landbohøjsskole?

• #5   11. feb 2009 I 2006 undersøgte jeg priser og dyrlæger. Jeg kontaktede landbohøjskolen.. Og jeg valgte dem fra.. Dengang (i 2006) kostede det ca 2500 kr. MEN de ville have Luna ind torsdag morgen mellem 8 og 9, hun skulle bruges i undervisning torsdag og så overnatte derinde i et bur, og først steriliseres fredag morgen. Det brød jeg mig ikke om. Luna har ikke overnattet væk fra mig og det her skulle ikke være første gang.

Jeg fandt en dyrlæge, der var 1000 kr dyrere, men hun var rigtig sød, og forklarede mig hvordan det hele foregik. Og jeg var rigtig tryg ved hende. Hvilket jeg mener er det vigtigste.

• #6   11. feb 2009 landbohøjskolen ligger inde på frederiksberg... på dyrlægevej...
    ka ik li huske hele addressen...

vi ga lidt over de 2000 den gang... altså min hund sku ik bruges i noget undervisning andet end at de studerende tit er med til at lave grund undersøgelserne... tror også sagtens man kan sige man ik vil være med til sån noget... vi bruger dem fast nu i stedet for vores faste private dyrlæge...

• #7   12. feb 2009 Marlene: Ja det er et meget større indgreb. De skal jo ind i selve hunden, om du vil, og fjerne livmoderen og æggestokke, og hvad der ellers er af ting..

• #8   12. feb 2009
    jeg bor i østjylland . Takker for gode råd .

Ja , priserne er meget forskellige . Jeg må spørge mig frem og ligeledes høre , om man muligvis kan afdrage beløbet . Kan ikke finde pengene i
    bugettet lige her og nu , kontant .

• #9   12. feb 2009 Nej, jeg ved det også kun fordi dyrlægen forklarede det meget udførligt:-)

Men Anette: prøv at høre dyrlægen om evt afdrag. Nogle dyrlæger er med på den. Og så skal en sterilisation ske midt mellem to løbetider, så måske der kan nåes at spares lidt op?

Kommentér på:
falsk graviditet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce