{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Det er ikke sjovt {{forumTopicSubject}}

Vi har idag fået Santos hjem fra dokter dyr hvor han har fået renset tændner, og været i fuld narkose , så han vakler lidt rundt, samt sover meget, man kan sku ikke lide det og vi kan ikke rigtigt huske hvor lang tid der gå ??
er det normalt han har spist og drukket vand.
Hilsen Kjeld

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er ikke sjovt
  • #1   5. feb 2009 vores er somregl dvsk dagen efter også, sålænge han spiser og drikker tror jeg ikke i skal være bekymret...

• #2   5. feb 2009 hej ....varede næsten 2 døgn med bessie,efter en narkose,men drak kun vand...så det går nok

• #3   5. feb 2009 Baloue var i narkose for et par mdr siden, da vi sku have taget et rgt af hans ene ben.
    Vi var hjemme med ham igen samme dag omkring kl 11. Hele resten af dagen lavet han næsten ikke andet end at sove. Han spiste kun noget hvis det var en virkelig lækker snack c", han drak heller ikke så meget. Først den efterfølgende dag om eftermiddagen var han sig selv igen. Så det kan godt tage tid c",
    Han var i øvrigt også ekstra klodset lige efter. Han forsøgte bl.a at hoppe op i sofaen med et lille tilløb. Men han glemte vist at hoppe. Han knaldede i hvert fald lige ind i kanten på sofaen c",

• #4   5. feb 2009 Hej Kjeld. Jeg tror ikke du skal være bekymret, min gamle golden var i fuld narkose et par gange og han havde det på samme måde, sov meget både den dag vi fik ham hjem og næste dag. Men med mad gik der som regel at par dage før han rørte, men han var absolut heller ikke madglad.

• #5   5. feb 2009 Tak for alle jeres svar nu er jeg lidt mere rolig, jeg er jo ikke ung mere så jeg kan ikke rigtigt huske , da han for 2 år siden fik taget HD og AA, men det har nok været det samme, så ja men jeg kunne ikke rigtigt lide det her, og kan vi undgå det så kommer han ikke i narkose mere, så jeg tag lige en nat på gulvet sammen med ham.
    Endnu en tak og forsat godaften, jeg vil gå ind og lægge ved ham.
    Hilsen Kjeld

Kommentér på:
Det er ikke sjovt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce