{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

så har vi været ved dyrlægen... {{forumTopicSubject}}

Oskar var ved dyrlægen i går, for at få tjekket en knude han havde fået under maven, i samme ombæring spurgte vi ang. binyrebarkomon behandling til oskar mod hans allergi...

knuden var en infektion og oskar fik en sprøjte binyrebarkomon og antibiotika, vi fik også antibiotika piller med hjem som han skal ha den næste uge, og så aftalte vi at vi skulle komme om en uge igen og så fortsætte med at give ham predinsilon...

mit spørgsmål er så om nogen af jer der giver jeres hunde binyrebarkomon mod allergi giver dem andre specielle kosttilskud?

jeg har tænkt mig at fortsætte med at gi ham Divet fra vetcur biotec, som hjælper med at opretholde balancen i hans indre organer osv.
vi vil prøve at køre ham fra barf overpå tørfoder igen (Acana) men stadig sammen med lidt barf fordi han er så glad for det og så et æg i ny og næ...

gir i jeres hunde nogle olier eller andet ?

spørger selvfølgelig min dyrlæge på tirsdag når vi skal derind igen hvad han vil anbefale, men vil da også gerne ha lidt oplysninger og input fra jer af smiley

hilsen Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så har vi været ved dyrlægen...
  • #1   28. jan 2009 Jeg ville give ekstra kalk da Prednisolon afkalker knoglerne ...

  • #2   28. jan 2009 ok tak smiley det vidste jeg ikke...:(

    kalk i form af ben eller pulver??


  • #3   28. jan 2009 min får ben hver anden dag, det passr med at hvalpen også får det. men ellers giver jeg alm vitaminpulver og olie

  • #4   28. jan 2009 han optager ikke barfen ordenligt, det kan jeg rigtig se nu efter at jeg er begyndt på vetcur biotec's fuldfoder blandet med barf, han var før sølle at se på både krops mæssigt og pels.. det har selvfølgelig også noget med hans allergi at gøre...
    hans spise lyst er også blevet bedre efter han får lidt tørfoder i... før var han lidt kræsen ang forskellige kød typer, men så længe jeg putter lidt tørfoder i så spiser han med større lyst.. hvis du forstår smiley
    han har før fået viacutan olie, det havde desværre slet ingen virkning på ham.. smiley
    vi vil fortsætte med at give lammeben ca 2 gange i ugen, måske lidt mere og så lidt tørfoder (acana) og lidt forskelligt barf.. altså ikke køre på rent tørfoder men heller ikke rent barf...



  • #5   28. jan 2009 Rikke: Misja får lakseolie hver morgen i hendes morgenmad, den køber jeg hos Olivers og det hjælper på bla. hud og kløe.

    Derud over får hun et råt måltid om ugen for at holde hendes mave funktion i gang, jeg har læst at det allergifoder hun får er så spaltet at det i længden sætter maven i stå - derfor en rå dag typisk kødfulde ribben fra svin, et helt kyllingelår, grisehale eller oksehale. Det rå vejer gerne 5-700 g. og hun får det som aftens måltid i stedet for tørfoder.

    7-9-13 går det hele godt ind til nu.

    Jeg håber også at din basse kommer i balance igen, så i kan få mange-mange flere gode år sammen ♥


Kommentér på:
så har vi været ved dyrlægen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce