Piercing og Tattoo

Piercing og Tattoo

Medlemmer: 220
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pænt?? Pænt??

Jeg har en sommerfugl nede ved lænden, dog ude i siden, kunne smadder godt tænke mig en loturblomst i lyserøde farver.. Tror i det ville se pænt ud hvis jeg fik den på lænden, i midten? Jeg har også et N mellem skulderbladende, ved ikke om det ville blive for meget på ryggen???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pænt??
  • #1   28. jan 2009 nanna

nu er jeg selv af den personlige holdning at mange små tusser på én flade kommer til at ligne en frimærke samling *ss*

tænk stort eller lad være smiley

• #2   28. jan 2009 Har du billeder af dine tusser, for så er det nemmere at sige noget om, hvad der kunne være pænt, og hvordan de evt. kan hænge sammen.....

• #3   28. jan 2009 Jeg står i samme situation som dig. Jeg gjorde simpelhen det at jeg kontakte flere tattovøre med mine skitser og spurgte om det var pænt og om det ku lade sig gøre + jeg høre på div forummer. smiley Det kunne det godt, og det går jeg bare og venter på at ska ha lavet smiley

Jeg ska ha en tid smiley

• #4   28. jan 2009 Jeg tror jeg må smutte ned til tatovøren og hører hvad de siger, de kan vel nemt forestille sig hvordan det nogenlunde vil komme til at se ud.

Tak for jeres svar...

• #5   28. jan 2009 HM.. måske jeg ik skal give mit besyv med, men gør det alligvel smiley jeg ville slet ikk vælge at få den på lænden.. jeg synes PERSONLIGt at lænden er kedelig.. og alle har der.. de der tribal og sådan.. (ja har på skulderbladet, og nok ligeså normalt, men bare min mening.. ) den kan også lettere ses på lænden .. en mange andre steder..

• #7   29. jan 2009 Jeg er fløjtende lige glad med om så hele verden havde en tatovering på lænden, jeg får den lavet der hvor jeg synes det er pænt, og for min egen skyld, ikke for alle andres:)

Og ja, jeg er også mest nervøs for at det vil se for rodet ud, kan være jeg må ind i paint og manipulere lidt:)

• #8   30. jan 2009 Nu var det også min PERSONLIGE mening om det smiley og vi har vher sin mening og smag smiley

• #9   31. jan 2009 Hej Nanna

Hvis du vil ha lidt hjælp til dit projekt - vil jeg da gerne ligge end hånd til :o) Du kan sende et billede af din ryg med din nuværende tattovering og så et tydeligt billede af den blomst du vil ha på. Så kan jeg via Photoshop få det rygget over så det ser lidt ægte ud - du ka skrive en pb hvis du ønsker min hjælp.., hihi

ps. det er sådan jeg fandt frem til min skitse...

• #11   1. feb 2009 Christina & Ludwig - Det må du meget gerne, forsøgte selv på computeren, men det gik ikke skide godt:) Når jeg lige får tid så sender jeg lige en privat besked, og billederne..:)

• #12   2. feb 2009 nanna> ja det ka godt være ret svært :o) Jep det gør du bare - vil gerne prøve gi en hånd med..

Kommentér på:
Pænt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce