15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Paryk til hund søges :-) {{forumTopicSubject}}
Ej, det er mest for sjov.
Men jeg er bare så brand ærgelig over, at min Enzo ikke er udstyret med den rigtige pels og farve.
Har ikke udstillet ham et stykke tid, da han desværre også har reddet sig en gang allergi, som vi nu prøver at få bugt med.
Men i går gik jeg alligevel ud og ville se, om han havde glemt hvad en udstillingsline var.
Til at starte med, gik vi bare almindelig tur med snus og tissetåre. Da vi så kom til en stille villavej, fik han udstillingslinen på og af med almindelig snor.
Og vupti, så vidste han straks hvad det drejede sig om. Så vi spankulerede ned af villavejen i bedste udstillings-stil, lavede trekanter, frem - vend og tilbage, STÅ osv. Han havde absolut intet glemt og jeg kunne se han nød det.
Lige så snart jeg havde givet ham almindelig gå-tur halsbånd og line på igen, så var han fri og skulle over og tisse ved den nærmeste busk.
Så kan man godt tænke lidt - Pokkers også med den pels. Barber hele pelsen af og udstyr hunden med en paryk. Men ak nej, sådan er den virkelig verden bare ikke.
Har dog stadig min smukke Riiini at udstille og er spændt på lille Dian, hvad han udvikler sig til.
Skulle bare lige af med min fortvivelse. Håber I tilgiver, hvis det ikke rigtig høre ind i denne gruppe.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Forstår nu godt at du "ærgrer" dig.... men som du selv skriver: Du har da heldigvis de andre!
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Men jeg ærger mig også på hans vegne, for jeg kan se at han virkelig eeeelsker at være i ringen og vise sig.
Men sådan er livet nogle gange - hårdt og uretfærdigt.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
Jeg ville vildt gerne ha været til fredericia, men Cody har også tabt lidt pels så vi venter til næste udstilling og jeg har ikk engang andre
feb 2007
Pelsen og hans allergi har desværre umiddelbart ikke noget med hinanden at gøre, så intet at håbe på der
Team Hopla - Quinnie du er altid i mit hjerte <33 ¤
Det kan du have ret i. Men helt fra starten var de meningen, at vi kun skulle have én hund, men da Enzo endte med den pels han nu har, så måtte vi ud og have en mere - Riiini. Og når man så har 2, kan man lige så godt også have 3, så nu er Dian her altså også - hehe
feb 2007
Jeg synes jo også selv, at han er smuk - især når han er shinet op til udstilling.
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 297
Jeg har haft lignende problemer med pels på min hund , fik anbefalet Hokamix og købte det, og det var da bare noget der virkede
Læs mere her
(link fjernet)
Der gik ca 6 uger før jeg kunne se der skete noget
Paryk til hund søges :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside