Rottweiler

Rottweiler

Medlemmer: 229
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.343 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Nogen her fra nordjylland Nogen her fra nordjylland

Der træner i Rottweilerklubben?
jeg synes ikke hjemmesiden virker opdateret eller at der ser ud til at ske meget?
Jeg ville ellers gerne overvære nogle arrangementer.

Til jer der har læst tidligere indlæg men mit igangværende forarbejde om rotten som min næste hund..
Jeg har haft en rotte på et hvalpehold jeg trænede i DCH, hunden er stadig i klubben og jeg ser ham ugentlig.
Jeg har bedt ejer om et telefon nr. til opdrætter da jeg simpelthen synes han virker helt fantastisk! Så satser på at besøge opdrætter og se hendes hunde smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen her fra nordjylland
  • #1   26. jan 2009 Vi droppede at træne da vi stod med hvalp for over 7 år siden da vi netop havde fået atvide at der ikke skete noget der. Derfor valgte vi schæferklubben kreds 16 istedet

• #2   26. jan 2009 Linda: Ja jeg synes dælme også der ser tamt ud!
    Træner du IPO?
    Jeg har en veninde der træner i Dobermann klubben i stedet.

• #3   26. jan 2009 rottweiler klubben nordjylland har ingen træning, som dobberman klubben har, de mødes blot en gang hvert halve år og hygger. jeg skrev nemlig med dem da jeg fik min rottbamse.

hende jeg snakkede med foreslog træning ved hjemmeværnet eller politi hundeforeningen.. men da der skal være papire på hunden for at træne ved politiet og du skal være medlem af hjemmeværnet for at træne der, valgte vi at blive i DCH Lindholm hvor vi regner med engang at komme til at træne IPO, men der går nok lidt tid for hun er kun 9 mdr smiley

• #4   26. jan 2009 Louise: Nu skal jeg ha tavle på når jeg dagen kommer og jeg skal ha hunden. Mest fordi jeg drømmer om at nå ret langt til større stævner.

Hvad med DKK - hvordan ser det ud der?
    Har de noget IPO?

• #5   26. jan 2009 DCH i Støvring hvor jeg selv er træner og træner med nuværende hund, har ikke IPO.

Hvor bliver de mentalttests udført?

• #6   26. jan 2009 ved ikk noget med DDK
    har en veninde der træner med hendes hund i skaldborg med DDK og de har vist ik mulighed for at træne IPO, så vidt jeg ved... men er ikke sikker...

jamen har fået afvide at de træner IPO i Lindholm... for er det vi stiler efter.. Hos DCH lindholm fortages mentaltesten gennem klubben... har ikk spurgt det vilde til det da vi først skal gennemføre c og b klassen.

• #7   26. jan 2009 Har rottweilerklubben ikke sine egne mentalttest?

• #9   27. jan 2009 vi træner med vores i dronninglund ph. det er en skide god klub og der er mange andre rotter. der kommer os folk fra støvring deroppe nu.
    og nje der skaer dælme intet i nordjyllands rottweiler klub. og det med mentalt test. der er nogen opdrættere der indvitere hvalpene hjem til fremvisning og mentaltest når de er 1 år. det gør bla dem fra støvring vi købte ved.

• #10   27. jan 2009 Hej Mette og Bjørn/Mathilde: Tak for svar smiley Jeg vil jo så gerne være så godt forberedt som muligt smiley
    Jeg regner også med at tage til DM i Holbæk - mest for at lure på hunde/opdrættere, men også for at se hvordan arbejdet med hundene er.
    Jeg vil prøve at kontakte avlsrådet og få en snak med dem smiley

• #11   27. jan 2009 Du kan trænet alt derude, lydighed spor og bidearbejde. Men de træner jo også meget ringtræning for en Schæfer skal trække i ringen.

Jeg træner ikke mere men den gang jeg gjorde var det god træning. Se evt. deres hjemme side så kan du danne dig et overblik

• #12   27. jan 2009 her er linket

http://www.schaeferhundkreds16.dk/default.asp?id1=2

• #13   30. jan 2009 Du kan godt træne i Politihundeforeningen selvom der ikke er papirer på hunden..;.)

• #14   30. jan 2009 det er bestemt ikke alle ph foreninger så. man kan vist gå på et lydigheds hold med en hund uden papirer, men hos os kan man ikke være veldt til med en hund uden.

• #15   30. jan 2009 Nå! Ved godt man ikke kan komme op i de højere klasser, men lydighed, og generel træning, mener jeg man godt kan?

• #16   30. jan 2009 ved os kan man tage et 3 mdrs lydigheds kursus, men man kan ikke blive meldt ind i klubben.

• #17   30. jan 2009 eller forresten det kan godt være du har ret i man kan træne. men du kan ihvertfald ikke gå til prøve uden stambog.

• #18   31. jan 2009 I schæferklubben kan du godt gå til prøve uden stambog. Det har jeg været med Tyson - men det er mange år siden :O)

• #19   31. jan 2009 spurgte i klubben idag. vi tager ikke ind uden bag. da de ikke kan gå videre.

• #20   31. jan 2009 Nu bliver det intet problem for mig - for den skal skam ha stamtavle.. ellers skal jeg ik ha den smiley

(Uh så snerpet jeg er hehe)

• #21   1. feb 2009 Hmm.... Tror åbenbart man skal forhøre sig i de forskellige klubber. I Silkeborg kan man godt..;-) Forstår nu godt du vil ha med stambog - det har begge mine osse. Er ikke fordi jeg synes hunde uden, er ringere - slet ikke.. Men der foregår for meget avl, på hunde uden kontrol. Så kan man diskutere om avlsarbejdet - avlskårings systemet er godt nok her hjemmer. Men det er jo en anden snak..;-)

• #22   1. feb 2009 Sanne: Jeg har i forvejen en blandingshund så det er heller ikke fordi jeg ikke kan bruge en hund uden..
    Men lige med racer som rottweileren foretrækker jeg at vide hvad jeg får mellem hænderne så vidt muligt smiley

Kommentér på:
Nogen her fra nordjylland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce