{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

kamphunde {{forumTopicSubject}}

ja sorry. men ham her skulle godt nok havde tænkt sig en ekstra gang:

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=292137

Han er træt af fordomme mod muskelhunde, og at folk bliver ved med at kalde hans hund for kamphund. men jeg kan skam godt forstå det når hans hund ser sådan her ud :
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36990
så jeg denne hun komme gående mens jeg gik med alou, ville jeg også gå over på den anden side af vejen!.

kan ikke tåle folk der kopuere (staves?) deres hundes øre, også bag efter broker sig over deres hunde bliver kaldt kamphund..!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kamphunde
  • #1   22. jan 2009 hørt hørt trine smiley
    jeg har lige siddet og læst en anden tråd ang ørekupering osv.. puha folk er nogle gange underlige..

synes hunden skal se ud som den så ud da den blev født! smiley

• #2   22. jan 2009 Rikke:
    Jaa det er bare for meget med det skide kupering.
    ja hunden skal sku se ud som de er født.. fx. rottweiler kupere de jo tit halen, men jeg synes halen er en rigtig flot del på rotweileren..

• #3   22. jan 2009 jamen det er det samme på Australsk terrier,at de er flottere med halen fuld!!!

• #4   22. jan 2009 de brokker og brokker..
    syntes selv kupering er flot men ville aldrig gøre det mod min hund for at få den til at se pæn/sej ud...ALDRIG...

• #5   22. jan 2009 tjek lig dette link det er sket i haderslev ....
    http://www.jv.dk/artikel/591404
    http://www.jv.dk/artikel/591324

• #6   22. jan 2009 Jaa gør de..
    jeg synes godt nok også der er er mange der tuder om de fordomme.. jeg synes nu også deter skide træls. men det må man jo tage med når man anskaffer sådan en hund. også tænke, jeg ved at min hund ikke gør noget..

• #7   22. jan 2009 Steffani:
    Jaa har godt hørt det.. det er skide forfærdeligt. og har sådan ondt af den ejer af den hund.. men hvis der var mig havde jeg smadret den ejer af den kamphund..

• #8   22. jan 2009 ja ok

• #9   22. jan 2009 Det er noget skidt noget.. den ville ikke slippe selvom at der var 3 voksne mænd der stod og bankede på den.

• #10   22. jan 2009 nej jeg har bladet og der står der mere om det

• #11   22. jan 2009 *BanDitte og Kimse
    Jaa det er ren forfærdeligt.
    næsten hele dens snude var flænset op.. argh, er så sur på den skide ejer af den hun.. men stadig ked af den ejer der havde den sårede hund.

• #12   22. jan 2009 Jeg synes nu egentlig at billederne er meget gode og hunden ser heller ikke agressiv ud trods kuperingen. Jeg er nu ikke tilhænger af det, har samme menning som jer andre at hunden skal se ud som den er født.

Det der irriterer mig ved ejeren og tråden er den evindelige piven over at folk er reserverede overfor hans hund/hundensrace. Det må man bare tage med i overvejelserne når man vælger race. Har selv en meget stor race som bare pga det kan vække rædsel hos nogle mennesker. Dette tager jeg da også hensyn til.

Skrækkeligt for den familie der har mistet deres elskede hund fordi en hundeejer ikke har vidst hvad de er gået ind til da de anskaffede sig en kamphund.

• #13   23. jan 2009 Synes det er belastende at høre på de tude tråde der bliver oprettet for ja din hund er det folk kalder kamphund færdig slut de mennesker der kalder dem kamphunde ved ikke bedre og er måske ikke int i det og lad den dog ligge der smiley

Der er ikke mange der har noget imod vores amstaff men kig hende hun udviser også lidt andet end en kuperet amstaff med kæder osv...

Min kæreste synes de er flotte med klippede øre men vi skal ikke have en for det vækker bare folks fordomme endnu ,mere...

frygtelig med den hund i haderslev men det er jo netop det der gør at folk har fordomme...

• #14   23. jan 2009 Det er det men du kan takke de ejer af de hund der går til andgreb og bider folk og andre dyr det har vi jo haft en del af her nede,det er ejer der ikke burde ha hunde ,kun en hund fra BR den kan de da opdrage som de har løst ,det kunne måsked hjælpe hvis vi fik noget dyre politi her hjemme

• #15   23. jan 2009 diana og brian h:

hvad er det for en debat?

hunden skal vel ha gjort noget for at de må ta den...
    jeg ville ihvertfald gå amok hvis de kom hen og tog oskar bare fordi vi måske er på stranden og hygger.. smiley

• #16   23. jan 2009 Jeg synes nu heller ikke at hans hund ser farlig ud..
    men hvad jeg ikke forstår er at han klager over at hans hund bliver kald kamphund.. det er jo klart at der er rigtig mange der afskyer hans hund når den har kuperet ører. har han valgt at kupere dem har han altså også valgt at folk kalder den en kanphund..

Jaa folk de snakker og snakker her oppe i Haderslev og de ved sku ikke hva de taler om.. ja det er forfærdeligt det Tayson gjorde mod den stakkels husky, men den havde også haft 6 -7 forskellige hjem. så ber man næsten om at den skal være agrasiv. ham der havde den røg ud og ind af fængsel hele tiden var aldrig hjemme ved den. hvad skal man så ikke tænke?
    og prøv at tænk da vi boede i lejlighed inde i haderslev boede vi kun få meter fra der hvor det skete /; det er en skrækkelig tanke.

Kommentér på:
kamphunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce