1.254 visninger
|
Oprettet:
kamphunde {{forumTopicSubject}}
ja sorry. men ham her skulle godt nok havde tænkt sig en ekstra gang:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=292137
Han er træt af fordomme mod muskelhunde, og at folk bliver ved med at kalde hans hund for kamphund. men jeg kan skam godt forstå det når hans hund ser sådan her ud :
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36990
så jeg denne hun komme gående mens jeg gik med alou, ville jeg også gå over på den anden side af vejen!.
kan ikke tåle folk der kopuere (staves?) deres hundes øre, også bag efter broker sig over deres hunde bliver kaldt kamphund..!!
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
jeg har lige siddet og læst en anden tråd ang ørekupering osv.. puha folk er nogle gange underlige..
synes hunden skal se ud som den så ud da den blev født!
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 374
Jaa det er bare for meget med det skide kupering.
ja hunden skal sku se ud som de er født.. fx. rottweiler kupere de jo tit halen, men jeg synes halen er en rigtig flot del på rotweileren..
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 131 Svar: 353
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 116
syntes selv kupering er flot men ville aldrig gøre det mod min hund for at få den til at se pæn/sej ud...ALDRIG...
aug 2007
Følger: 92 Følgere: 97 Hunde: 2 Emner: 572 Svar: 1.604
http://www.jv.dk/artikel/591404
http://www.jv.dk/artikel/591324
mar 2008
jeg synes godt nok også der er er mange der tuder om de fordomme.. jeg synes nu også deter skide træls. men det må man jo tage med når man anskaffer sådan en hund. også tænke, jeg ved at min hund ikke gør noget..
mar 2008
Jaa har godt hørt det.. det er skide forfærdeligt. og har sådan ondt af den ejer af den hund.. men hvis der var mig havde jeg smadret den ejer af den kamphund..
aug 2007
mar 2008
aug 2007
mar 2008
Jaa det er ren forfærdeligt.
næsten hele dens snude var flænset op.. argh, er så sur på den skide ejer af den hun.. men stadig ked af den ejer der havde den sårede hund.
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 67
Det der irriterer mig ved ejeren og tråden er den evindelige piven over at folk er reserverede overfor hans hund/hundensrace. Det må man bare tage med i overvejelserne når man vælger race. Har selv en meget stor race som bare pga det kan vække rædsel hos nogle mennesker. Dette tager jeg da også hensyn til.
Skrækkeligt for den familie der har mistet deres elskede hund fordi en hundeejer ikke har vidst hvad de er gået ind til da de anskaffede sig en kamphund.
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 320
Der er ikke mange der har noget imod vores amstaff men kig hende hun udviser også lidt andet end en kuperet amstaff med kæder osv...
Min kæreste synes de er flotte med klippede øre men vi skal ikke have en for det vækker bare folks fordomme endnu ,mere...
frygtelig med den hund i haderslev men det er jo netop det der gør at folk har fordomme...
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
hvad er det for en debat?
hunden skal vel ha gjort noget for at de må ta den...
jeg ville ihvertfald gå amok hvis de kom hen og tog oskar bare fordi vi måske er på stranden og hygger..
mar 2008
men hvad jeg ikke forstår er at han klager over at hans hund bliver kald kamphund.. det er jo klart at der er rigtig mange der afskyer hans hund når den har kuperet ører. har han valgt at kupere dem har han altså også valgt at folk kalder den en kanphund..
Jaa folk de snakker og snakker her oppe i Haderslev og de ved sku ikke hva de taler om.. ja det er forfærdeligt det Tayson gjorde mod den stakkels husky, men den havde også haft 6 -7 forskellige hjem. så ber man næsten om at den skal være agrasiv. ham der havde den røg ud og ind af fængsel hele tiden var aldrig hjemme ved den. hvad skal man så ikke tænke?
og prøv at tænk da vi boede i lejlighed inde i haderslev boede vi kun få meter fra der hvor det skete /; det er en skrækkelig tanke.
kamphunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside