{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Humper hendes tøjdyr {{forumTopicSubject}}

Chilli er her den sidste uges tid begyndt at humpe hendes ynglings tøjdyr som hun har haft fra hel lille hvalp af. En tøjhund der er næsten lige så stor som hende selv smiley Men jeg synes altså det er rigtig ulækkert! Jeg siger nej til hende når hun gør det og fjerner bamsen. Men kom så til at tænke på om det måske skyldes at hun bliver 7 mdr på tors og nok snart kønsmoden? Og skal jeg bare give hende lov til at udfolde sig? smiley
Hun er normalt underdaning men legesyg specielt når vi møder andre små hunde.Så elsker hun at lege. Så måske har hun bare fundet ud af at hun endelig kan bestemme over en - nemlig bamsen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Humper hendes tøjdyr
  • #1   20. jan 2009 Det ville ikke bekymre mig,dens alder og race :-))

• #2   20. jan 2009 Bodil - okay...så er det nok bare mig der bliver lidt pinlig når hun gør det smiley Det er heller ikke så meget hun gør det, men når hun så går i gang får den heller ikke for lidt hehe..

• #3   20. jan 2009 Gitte - nej hun har ikke haft hendes første løbetid endnu så det kan sikkert godt være den der er på vej.. Hendes gode legekammerat, en rottweiler han var også mere interesseret i at slikke hende et vis sted end at lege med hende forleden smiley

• #4   20. jan 2009 Gizmo gjorde det også rigtig tit da han var yngre, det kan stadig ske i dag men der går nu længe imellem, så lad du hende bare humpe lidt...

• #6   20. jan 2009 Det er helt normalt. Måske kan det være, hendes løbetid er på vej.

• #7   20. jan 2009 Perle på næsten 5, gør det stadigvæk og hun blev altså steriliseret for snart 2 år siden. Men det er ikke gået op for hende.
    Hun har sin grønne drage, (Eliot), samme størrelse som hende selv. Nogen gange tager hun pyntepuderne på sengen, men så råber jeg til hende, at hun godt kan tage Eliot. Så ved hun udemærket godt, hvad det betyder. For hun hopper straks ned af sengen og ind i stuen og finder Eliot og humpe i stedet.

Jeg tænker det samme som dig Michelle. Endelig en hun kan bestemme over, det lille underdanige dyr. Jeg blander mig ikke, så længe det ikke tager overhånd.

Snuggi på 3 har prøvet meget få gange på min arm, men blev afvist på det groveste. Det vil jeg dog ikke have.

Lucia var ikke ret gammel, da hun lærte at Eliot var til humping. Man lærer jo alle unoder af sine søstre.

I disse dage er Snuggi højløbsk. Og lige som sidste gang, vil hun have at Lucia skal hoppe på hende. Lucia synes det er fantastisk. Hun humper løs.
    Mine forældre synes det er noget gris, men jeg er ligeglad, for det er kun noget der foregår i denne uge, så er det slut. Det var anderledes, hvis det fortsatte efter løbetiden. Så ville jeg helt klart stoppe det.
    Sjovt nok har Snuggi aldrig lagt op til at Perle skal humpe hende.

• #8   22. jan 2009 Hmmm tror altså bestemt ikke det er noget med løbetid at gøre , vores lille hvalp, kunne humpe på hans bamse som kun 10 uger... hmmm håber da ikke han er ved at være køns moden... ;o)
    Men mere en form for magt begreb, men synes vores lille hund skal have lov til det over for sin bamse, da de andre hunde bestemt dominere over ham. Så er der trods alt en anden han kan klare, selvom han kommer godt med, den lille fyr, såm er ekstrem modig står tit og gør af det meget større cavalier. Kan efterhånden piske Bonzo til en vild lege stemning.....Hvor de gør og render hele huset igennem flere gange... Men meget tydligt at se at han er af en anden race end cavalieren, meget modig, om mere hys..... gg

• #9   22. jan 2009 Vil så lige nævne vores cavalier har også gjort det i perioder især den ældste, men ingen af hundene har aldrig humpet på børnene og det skal de bestemt heller ikke have lov til.
    Har oplevet det med Bonzo 2 gange, hvor det har været fremmede små børn, der får han straks besked på at holde.

Kommentér på:
Humper hendes tøjdyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce